Resonance Security ابزار جدیدی را برای وب سایت های web3 برای مبارزه با دستکاری DNS رونمایی می کند

Resonance Security ابزار جدیدی را برای وب سایت های web3 برای مبارزه با دستکاری DNS رونمایی می کند

شرکت امنیتی بلاک‌چین Resonance Security ابزار جدیدی را برای کمک به پروتکل‌های web3 در برابر دستکاری‌های DNS و CDN ارائه می‌کند.

Resonance Security ابزار جدیدی را طراحی کرده است که برای گرفتن عکس‌های فوری مداوم از وضعیت وب، از جمله سوابق DNS و اسکریپت‌های وب‌سایت‌های رمزنگاری، در تلاش برای شناسایی تغییرات غیرمجاز در زمان واقعی طراحی شده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news، ابزار جدید به نام “Harmony” به سرمایه گذاران رمزارز امکان می دهد تا سرقت های اولیه CDN و دستکاری های DNS را شناسایی کنند، تاکتیک هایی که به طور فزاینده ای توسط عوامل مخرب برای ایجاد وب‌سایت‌های تقلبی و سرقت اطلاعات شخصی.

چارلز درای، مدیر اجرایی Resonance Security می‌گوید این راه‌حل به پروژه‌ها کمک می‌کند تا از تصاحب DNS جلوگیری کنند و “دارایی‌های حساس خود را از قرار گرفتن در معرض گروه‌های هک کلاه سیاه حفظ کنند.”

“هدف این است که استراتژی‌های امنیت سایبری هر سازمانی با حملات سایبری در حال تحول مداوم هماهنگ باشد.”

چارلز درای

ربایش DNS اخیراً به عنوان یک عامل حمله مورد علاقه در میان مجرمان سایبری ظاهر شده است. حادثه اخیر شامل دامنه‌های در معرض خطر، مانند مواردی که پروتکل‌های Celer Network و Compound Finance را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بر آسیب‌پذیری وب‌سایت‌های رمزنگاری در برابر چنین حملاتی تأکید می‌کنند. در حالی که میزان دقیق حمله نامشخص است، کارشناسان امنیتی بر این باورند که تقریباً 11 پلتفرم از جمله Pendle Finance، Polymarket و THORChain ممکن است همچنان اهداف بالقوه باقی بمانند.

محقق ناشناس Paradigm تحت نام مستعار “samczsun” پیشنهاد کرد که گمان می‌رود هک‌ها از حساب‌های Google Domains مرتبط با این پروتکل‌ها منشا گرفته باشند. سال گذشته، Squarespace Google Domains را در قراردادی به ارزش 180 میلیون دلار خریداری کرد.

Resonance Security می‌گوید آخرین راه‌حل این شرکت از هوش مصنوعی برای ارزیابی نتایج و حذف موارد مثبت کاذب استفاده می‌کند تا «زمان تحقیق را هم برای مشتری و هم برای تیم واکنش به حادثه رزونانس به حداقل برساند».

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل