بنیاد TON پل بی‌اعتماد بیت‌کوین را اعلام کرد

بنیاد TON پل بی‌اعتماد بیت‌کوین را اعلام کرد

TON مبتنی بر تلگرام از زیرساخت جدیدی برای استفاده از بلاک چین بیت کوین و گسترش ابزارهای BTC رونمایی کرد. 

به نام TON Teleport BTC، The Open Network (TON) اعلام کرد این ویژگی، بیت کوین (BTC) را پل می کند و قابلیت عملکرد بیشتری را برای برنامه های غیرمتمرکز ساخته شده بر روی زنجیره متمرکز بر تلگرام باز می کند.

اگرچه غیرمتمرکز هستند، اکثر بلاک چین ها در ابتدا برای برقراری ارتباط با یکدیگر طراحی نشده بودند. این پدیده شبکه های مستقل را بیگانه کرد و شکافی را در دارایی ها ایجاد کرد.

شبکه‌هایی مانند اتریوم (ETH) تلاش کردند تا با توسعه چیزی که ماشین مجازی اتریوم (EVM) نامیده می‌شود، این مشکل را کاهش دهند. این محیط به هر کسی اجازه می داد ابزارهای سازگار با ETH بسازد و با شبکه اصلی اتریوم ارتباط برقرار کند.

پل‌ها راه‌حل دیگری برای این مشکل هستند که به کاربران و شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا دارایی‌های دیجیتال را از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر منتقل کنند. TON Teleport BTC، همانطور که از نام آن پیداست، بر اساس این ایده برای بهبود نقدینگی و معرفی بزرگترین رمز ارز دیجیتال به اکوسیستم TON استوار است.

طبق گفته بنیاد TON، سازمان مدیریت شبکه باز، پل را فعال می‌کند کاربران برای استقرار BTC در صرافی‌های داخلی زنجیره‌ای، پلتفرم‌های وام دهی و سایر پلتفرم‌های محبوب defi. 

شبکه باز امسال با ظهور مینی بازی‌های تلگرام مانند Notcoin (NOT) و همستر کمبت. توکن بومی آن با ارزش بازار بیش از 18 میلیارد دلار در بین تمام دارایی های دیجیتال در رتبه نهم قرار دارد. علاوه بر دسترسی مستقیم به بیش از 900 میلیون کاربر جهانی تلگرام، طبق گزارش ها، این بلاک چین روز سه شنبه به 470000 کیف پول فعال رسید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل