اقتصاد

در اینجا آمده است که چگونه سرمایه گذاران بیت کوین می توانند تنش ناشی از تعطیلی دولت ایالات متحده را معامله کنند

در اینجا آمده است که چگونه سرمایه گذاران بیت کوین می توانند تنش ناشی از تعطیلی دولت ایالات متحده را معامله کنند

قیمت بیت کوین (BTC) به 28000 دلار می رسد در 1 اکتبر تا حدی با عدم اطمینان در مورد محدودیت بدهی تقویت شد. با این حال، جو بایدن، رئیس جمهور ، چند ساعت قبل از ضرب الاجل 30 سپتامبر، لایحه هزینه ها را امضا کرد و از تعطیلی دولت جلوگیری کرد.

سرمایه‌گذاران اکنون این سوال را مطرح می‌کنند که آیا با توجه به اینکه بدترین سناریوی سیاسی-اقتصادی دیگر روی میز نیست، حرکت برای ارزهای دیجیتال مطلوب باقی می‌ماند یا خیر. با این حال، شایان ذکر است که این لایحه صرفا بودجه اضافی را برای 45 روز آینده فراهم می کند و به مجلس و سنا زمان بیشتری می دهد تا روی برنامه های بودجه خود برای سال 2024 کار کنند.

در نگاه اول، ممکن است چنین باشد. وسوسه انگیز برای سرمایه گذاران برای استفاده از قراردادهای آتی برای استفاده طولانی مدت در بیت کوین. با این حال، در صورت کاهش ناگهانی قیمت، ریسک قابل توجهی برای انحلال وجود دارد و پیش‌بینی اینکه آیا بحث بودجه موفقیت‌آمیز در آینده به نفع ارزهای دیجیتال خواهد بود، غیرممکن است.

در حال حاضر، با وجود تمدید فعلی، قانون‌گذاران نیاز دارند. برای یافتن راه حلی تا قبل از 17 نوامبر. به گفته مارگارت اسپلگز، رئیس و مدیر عامل مرکز سیاست دو حزبی:

“ما نمی توانیم به تعویق سلامت مالی و مذاکره در آستانه تعطیلی دولت ادامه دهیم. بدهی‌ها پیش‌فرض می‌شوند.”

شکی نیست که علیرغم اجتناب از بحران، خطر کلی رکود اقتصادی همچنان پابرجاست. رزرو با تورم مداوم و افزایش قیمت انرژی دست و پنجه نرم می کند، عواملی که S&P 500 را به پایین ترین حد خود در 110 روز گذشته رسانده و بازدهی 10 ساله خزانه داری را به سطوحی رسانده است که از اکتبر 2007 مشاهده نشده است.

در 27 سپتامبر، نیل کشکاری، رئیس رزرو مینیاپولیس بیان عدم قطعیت در مورد بهره نرخ ها به اندازه کافی برای مقابله با این رشد قیمت افزایش یافته است.

واکنش اولیه بیت کوین یک حرکت صعودی را تضمین نمی کند

در میان این همه آشفتگی، ارزش بیت کوین افزایش یافته و مقاومت 28000 دلاری را شکسته است. در 2 اکتبر. این عملکرد سرمایه گذاران را بر آن داشت تا با نزدیک شدن به تصمیم گیری سقف بدهی آتی، نوسانات بیشتری را برای ارز دیجیتال پیش بینی کنند.

معامله گران حرفه ای با توجه به نتیجه نامشخص بحث سیاسی از ریسک جهت دار اجتناب می کنند و عکس آن را انتخاب می کنند. پروانه آهنی (کوتاه)، استراتژی معاملاتی با ریسک محدود و سود محدود.

d8afd8b1 d8a7db8cd986d8acd8a7 d8a2d985d8afd987 d8a7d8b3d8aa daa9d987 da86daafd988d986d987 d8b3d8b1d985d8a7db8cd987 daafd8b0d8a7d8b1d8a7 651c73fe1c9f1
سود/ برآورد ضرر منبع: Deribit Position Builder

قیمت های ذکر شده تا 2 اکتبر دقیق بودند و بیت کوین در 28326 دلار معامله می شد. تمام گزینه‌های فهرست‌شده در 27 اکتبر منقضی می‌شوند، اما این استراتژی را می‌توان برای بازه‌های زمانی مختلف نیز تطبیق داد. ضروری است به یاد داشته باشید که گزینه‌ها تاریخ انقضای مشخصی دارند، به این معنی که افزایش قیمت باید در طول دوره تعریف‌شده اتفاق بیفتد.

استراتژی پیشنهادی در بازار خنثی شامل فروش 5.4 قرارداد 26000 دلاری اختیار فروش و همزمان فروش 5.4 تماس است. گزینه هایی با اعتصاب 30000 دلاری. برای تکمیل معامله، باید 5.8 قرارداد با 28000 دلار اختیار خرید و 5 قرارداد اضافی از گزینه های فروش 28000 دلاری خریداری کرد.

در حالی که اختیار خرید به خریدار حق خرید دارایی را می دهد، فروشنده قراردادی فرض می کند. یک قرار گرفتن در معرض منفی بالقوه برای محافظت کامل در برابر نوسانات بازار، سرمایه گذار باید 0.253 BTC (تقریباً 7170 دلار) را واریز کند که نشان دهنده حداکثر ضرر احتمالی است.

اعتقاد به نوسانات ضروری است، زیرا ریسک و پاداش معکوس می شود

برای اینکه این سرمایه گذار سود کند، قیمت بیت کوین باید در 27 اکتبر زیر 26630 دلار باشد (کاهش 6 درصدی) یا بالاتر از 29280 دلار (افزایش 3.4 درصد). در اصل، تجارت منطقه سود بالقوه قابل توجهی را ارائه می دهد، اما ضررهای آن 90٪ بیشتر از سود احتمالی است اگر بیت کوین راکد بماند.

حداکثر پرداخت 0.133 BTC (تقریباً 3770 دلار) است. با این حال، اگر معامله‌گر معتقد باشد که نوسان قریب‌الوقوع است، حرکت 6 درصدی ظرف 24 روز قابل دستیابی به نظر می‌رسد.

نکته مهم این است که سرمایه‌گذاران این گزینه را دارند که قبل از انقضای گزینه‌ها، ترجیحاً پس از یک دوره قابل توجه، عملیات را معکوس کنند. حرکت قیمت بیت کوین برای انجام این کار، آنها باید دو گزینه ای را که در ابتدا فروخته بودند، دوباره خریداری کنند و دو گزینه ای را که در ابتدا خریداری کرده بودند، بفروشند.

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا