فناوری

رگولاتور می‌گوید استارلینک عقب‌نشینی می‌کند، با دستور مسدود کردن X در برزیل مطابقت دارد

رگولاتور می‌گوید استارلینک عقب‌نشینی می‌کند، با دستور مسدود کردن X در برزیل مطابقت دارد

فایل عکس: استارلینک ایلان ماسک گفت که با حکم دادگاه عالی برزیل برای مسدود کردن دسترسی به X در این کشور مطابقت دارد.
| اعتبار عکس: رویترز

شرکت پهنای باند ماهواره ای الون ماسک، Starlink، روز سه شنبه گفت که با برزیل مطابقت دارد. حکم دادگاه عالی برای مسدود کردن دسترسی به پلتفرم رسانه اجتماعی X در کشور، یک روز پس از اطلاع رگولاتوری کشور از این دستور اطاعت نخواهد کرد.

Starlink به عنوان یک میدان نبرد تازه بین ماسک و برزیل ظاهر شده بود. قاضی دادگاه، الکساندر د موراس، دستور مسدود کردن حساب‌های شرکت را برای استفاده احتمالی برای پرداخت جریمه‌های بدهی X، که متعلق به ماسک نیز هست، صادر کرد.

“بدون توجه به رفتار غیرقانونی استارلینک در مسدود کردن دارایی‌های ما، ما از دستور مسدود کردن دسترسی به X در برزیل پیروی می کنیم.” استارلینک که بیش از 200000 مشتری در این کشور آمریکای لاتین دارد در پستی در X گفت.

روز دوشنبه، آناتل رگولاتور مخابرات برزیل گفت که توسط استارلینک اطلاع داده شده است که شرکت تحت حمایت ماسک از دستور مورائس برای همه ارائه دهندگان اینترنت برای مسدود کردن دسترسی داخلی به X تبعیت نخواهد کرد.

یک نماینده آناتل به رویترز گفت، با این حال، استارلینک عقب نشینی کرده و روز سه‌شنبه به تنظیم‌کننده اطلاع داد که ظرف چند ساعت به انسداد پایان می‌دهد.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا