مایکروسافت می گوید گزینه حذف نصب برای Recall در به روز رسانی ویندوز 11 یک اشکال است

مایکروسافت می گوید گزینه حذف نصب برای Recall در به روز رسانی ویندوز 11 یک اشکال است

عکس فایل: مایکروسافت اعتراف کرده است که آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 که نشان می‌دهد قابلیت جدید Recall را می‌توان حذف کرد، یک اشکال است. 
| اعتبار عکس: AP

مایکروسافت اعتراف کرده است که آخرین به روز رسانی ویندوز 11، که نشان می دهد فراخوان جدید ویژگی را می توان حذف نصب کرد، یک اشکال است. این شرکت تایید کرده است که این مشکل در به‌روزرسانی آینده برطرف خواهد شد. 

این تغییر هفته گذشته در آخرین نسخه 24H2 ویندوز 11 مشاهده شد، با KB5041865 که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند به راحتی Recall را از بخش ویژگی‌های Windows حذف نصب کنند. با این حال، مایکروسافت به The Verge پاسخ داده و گفته است که این ویژگی به اشتباه به عنوان یک گزینه فهرست شده است. 

ویژگی Recall AI پس از ایجاد نگرانی‌های امنیتی در مورد آن توجه نامطلوبی را به خود جلب کرد. این ویژگی و در ابتدا قرار بود در رویداد رایانه های شخصی Copilot Plus در ماه ژوئن راه اندازی شود. 

اما شرکت این ویژگی را پس از انتقاد به تعویق انداخت. مایکروسافت اکنون پس از ایجاد تغییراتی در ویژگی با دادن فرصتی برای انصراف از آن به جای حالت پیش‌فرض اولیه، Recall را در ماه اکتبر پیش‌نمایش خواهد کرد. 

آنها همچنین پایگاه داده Recall را رمزگذاری می کنند که حاوی عکس های فوری است و کاربران باید از طریق Windows Hello احراز هویت کنند. 

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید