WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی همگام سازی مخاطبین در سراسر حساب ها: گزارش

WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی همگام سازی مخاطبین در سراسر حساب ها: گزارش

اگر قابلیت همگام‌سازی مخاطبین واتس‌اپ منتشر شود، به افراد اجازه می‌دهد بین مخاطبین کاری و شخصی تفاوت قائل شوند [فایل]
| اعتبار عکس: رویترز

WhatsApp در حال کار بر روی یک ویژگی همگام سازی مخاطبین در حساب های کاربری، به عنوان بخشی از WhatsApp است. بتا برای Android 2.24.18.14، WaBetaInfo گزارش شده است.

در حالی که کاربران WhatsApp اغلب به چندین حساب جداگانه یا برنامه های شبیه سازی شده تکیه می کنند، این شرکت در حال کار بر روی ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد مخاطبین خود را همگام‌سازی کنند یا همگام‌سازی فهرست مخاطبین خود را به صورت دستی مدیریت کنند.

این ویژگی به افراد کمک می‌کند تا با جدا کردن مخاطبین کاری و شخصی، حریم خصوصی خود را حفظ کنند. از سوی دیگر، آنها همچنین می‌توانند از این ویژگی برای اطمینان از دسترسی به برخی از مخاطبین از طریق تمام حساب‌های واتس‌اپ خود استفاده کنند که منجر به سازماندهی بهتر می‌شود.

پیام‌رسانی متعلق به متا این سرویس در حال کار بر روی این ویژگی است که به عنوان یک بخش جدید به کاربران نشان داده خواهد شد و ممکن است در یک به‌روزرسانی آینده، طبق WaBetaInfo منتشر شود.

این رسانه همچنین گزارش داد که WhatsApp در حال کار بر روی راهی برای با استفاده از فهرست‌های سفارشی‌شده، مخاطبین را فیلتر کنید.

در حالی که ویژگی‌های فیلتر و همگام‌سازی مخاطبین به کاربران اجازه می‌دهد مخاطبین خود را سازماندهی کرده و برای سهولت بیشتر در مکان‌های جداگانه قرار دهند، لیست‌های فیلتر به کاربران تک حسابی پاسخ می‌دهند. همگام‌سازی مخاطبین باید به افرادی که دارای چندین حساب WhatsApp و کتاب‌های تماس پیچیده هستند کمک کند.

WaBetaInfo گزارش داد که به‌روزرسانی واتس‌اپ برای Android نسخه ۲٫۲۴٫۱۸٫۱۴ در فروشگاه Google Play در دسترس است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل