اپل Beats Solo Buds، Beats Solo 4 و Beats Pill در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها، در دسترس بودن

اپل Beats Solo Buds، Beats Solo 4 و Beats Pill در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها، در دسترس بودن

اپل Beats Solo Buds، Beats Solo 4 و Beats Pill در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها، در دسترس بودن
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

مارک صوتی متعلق به اپل، Beats، در روز چهارشنبه (28 اوت 2024) < a href="https://www.thehindu.com/sci-tech/technology/gadgets/oneplus-buds-pro-3-review-versatile-choice-with-a-refreshing-design/article68568312.ece" target= "_self">هدفون بی‌سیم واقعی Beats Solo Buds، هدفون روی گوشی Beats Solo 4 و بلندگوی بلوتوث قابل حمل Beats Pill را در هند راه‌اندازی کرد.

«ما از ارائه جدیدترین ممتاز خود هیجان زده هستیم. الیور شوسر، معاون اپل موزیک و بیتز، گفت: ارائه محصولات به هند، کشوری با فرهنگ و تنوع غنی که توسط جوانان هدایت می شود.

Beats Solo Buds

Beats Solo Buds دارای چهار اندازه نوک گوش (XS، S، M و L) است. هر هدفون دارای مبدل های دو لایه است. عملکردهای قابل تنظیم روی گوشی به شما امکان می دهد با فشار دادن دکمه “b” موسیقی را کنترل کنید، تماس بگیرید و دستیار صوتی را فعال کنید. همچنین می‌توانید عمل فشار دادن و نگه‌داشتن را در تنظیمات iOS یا برنامه Beats برای کنترل صدا پیکربندی کنید.

ضربات غنچه های انفرادی 
| اعتبار عکس:
ترتیب ویژه

Beats Solo Buds ادعا می کند که تا 18 ساعت عمر باتری دارد و با دستگاه های iOS و Android و شارژ USB-C سازگار است. همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

(برای اخبار برتر فناوری روز، اشتراک در خبرنامه فناوری ما، کش امروزی)

مشکی مات، خاکستری طوفانی، بنفش قطبی و قرمز شفاف ارائه خواهد شد. 6900 روپیه.

Beats Solo 4

Beats Solo 4 وزنی در حدود 217 گرم دارد و همراه با بالشتک های روی گوش و دستگیره انعطاف پذیر است. هدبند، لغزنده های قابل تنظیم و گوش کاپ های زاویه دار.

Beats Solo 4 مبدل های 40 میلی متری سفارشی دارد. صدای فضایی شخصی‌شده با ردیابی سر پویا ارائه می‌دهد.

Beats Solo 4 دارای صدای فضایی با ردیابی سر پویا، و تا 50 ساعت عمر باتری و صدای بدون اتلاف از طریق USB-C است. یک گزینه ورودی آنالوگ 3.5 میلی متری نیز برای پخش سیمی با وضوح بالا وجود دارد.

این گزینه برای هر دو iOS و Android با جفت شدن با یک لمس، تنظیم خودکار حساب در دستگاه های شما و Find My یا سازگار است. دستگاه من را پیدا کن. کاربران iOS همچنین می‌توانند از دسترسی هندزفری به «Hey Siri» و اشتراک‌گذاری صدا لذت ببرند.

دکمه b به شما امکان می دهد موسیقی را مدیریت کنید، تماس بگیرید یا دستیار صوتی خود را فعال کنید. برای کنترل صدا، بالا یا پایین دکمه b را فشار دهید.

Beats Solo 4 در رنگ‌های مشکی مات، آبی اسلیت و صورتی ابری با قیمت ۲۲۹۰۰ روپیه در دسترس خواهد بود.

قرص ​​Beats

قرص Beats دارای شیب 20 درجه به سمت بالا برای پخش بهتر صدای روی محور است. ادعا می‌کند که 10 درصد سبک‌تر از مدل قبلی خود است، با یک بند قابل حمل و پشتی سیلیکونی با دستگیره نرم.

Beats Pill همچنین به عنوان بلندگو برای تماس‌های تلفنی نیز عمل می‌کند. Beats Pill که با iOS و Android سازگار است، جفت شدن تک لمسی، جفت شدن خودکار در سایر دستگاه های شما، به علاوه Find My یا Find My Device را ارائه می دهد.

قرص بیتس 
| اعتبار عکس:
ترتیب ویژه

کنترل‌های روی دستگاه موسیقی را مدیریت می‌کنند، میزان صدا را تنظیم می‌کنند، دستگاه شما را جفت می‌کنند و بلندگو را روشن/خاموش می‌کنند.

Beats Pill ادعا می‌کند که عمر باتری تا 24 ساعت، صدا و شارژ USB-C، مقاومت IP67 در برابر گرد و غبار و آب و سازگاری اصلی با iOS و Android دارد. این محصول در رنگ‌های مشکی مات، قرمز معمولی و طلایی شامپاین به قیمت 16900 روپیه عرضه می‌شود.

در دسترس بودن

این محصولات اکنون در هند در سراسر فروشگاه و وب‌سایت اپل در دسترس هستند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل