گزینه‌ها نشان می‌دهند که نتایج انویدیا می‌تواند منجر به نوسان 300 میلیارد دلاری در سهام شود

گزینه‌ها نشان می‌دهند که نتایج انویدیا می‌تواند منجر به نوسان 300 میلیارد دلاری در سهام شود

عکس فایل: معامله گران در بازار اختیارات سهام ایالات متحده انتظار دارند درآمد انویدیا بیش از 300 میلیارد دلار نوسان داشته باشد.
| اعتبار عکس: رویترز

معامله گران در بازار گزینه های سهام ایالات متحده انتظار دارند که گزارش درآمد آتی انویدیا جرقه ای بیشتر شود. بیش از 300 میلیارد دلار در سهام مسلط‌ترین سازنده تراشه‌های هوش مصنوعی جهان نوسان دارد.

قیمت‌گذاری گزینه‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که سهام این شرکت در روز پنجشنبه، یک روز پس از گزارش درآمد و داده‌ها، حدود 9.8 درصد حرکت کند. از شرکت تحلیلی ORATS نشان داد. به گفته ORATS، این بزرگتر از حرکت مورد انتظار قبل از هر گزارش انویدیا در سه سال گذشته است و بسیار بالاتر از میانگین حرکت پس از درآمد سهام 8.1٪ در همان دوره مشابه است.

با توجه به ارزش بازار انویدیا به گفته تحلیلگران، حدود 3.11 تریلیون دلار، یک نوسان 9.8 درصدی در سهام به حدود 305 میلیارد دلار تبدیل خواهد شد که احتمالاً بزرگترین حرکت سود مورد انتظار برای هر شرکت در تاریخ است.

چنین حرکتی ارزش بازار سال 95 را کاهش می دهد. بر اساس داده‌های LSEG، درصد از اجزای S&P 500، از جمله Netflix و Merck.

نتایج Nvidia، که تراشه‌های آن به طور گسترده‌ای به عنوان استاندارد طلایی در هوش مصنوعی دیده می‌شوند، پیامدهای بزرگی برای بازار گسترده‌تر نیز دارند. سهام از سال تا به امروز حدود 150 درصد افزایش یافته است که حدود یک چهارم از سود 18 درصدی S&P 500 از سال تا به امروز را به خود اختصاص داده است.

“این به تنهایی دارای کمک کننده بزرگی در سودآوری کلی S&P 500 بوده است، استیو سوسنیک، استراتژیست ارشد در Interactive Brokers گفت. “این اطلس است که بازار را نگه می دارد.”

قیمت گذاری گزینه ها نشان می دهد که معامله گران بیشتر نگران از دست دادن یک حرکت صعودی بزرگ از Nvidia هستند تا آسیب دیدن از افت شدید.

معامله گران نگران از دست دادن یک حرکت صعودی بزرگ از Nvidia هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل مالی Susquehanna از داده های اختیارات، احتمال 7 درصد افزایش بیش از 20 درصدی سهام تا جمعه وجود دارد، در حالی که تنها یک احتمال 4 درصدی به فروش بیش از 20 درصدی می دهد.

“آنها نمی خواهند یک رالی را از دست بدهند.”

بخشی از دلایلی که معامله گران گزینه ها برای این حرکت بزرگ برای انویدیا قیمت گذاری می کنند، به میزان نوسانات سهام این شرکت در گذشته مربوط می شود.< /p>

میانگین نوسانات تاریخی 30 روزه انویدیا در سال جاری – معیاری از چرخش سهام در یک دوره 30 روزه – تقریباً دو برابر میانگین همان اندازه برای همه شرکت‌های دیگر با ارزش بازار بالاتر است. بر اساس تحلیل رویترز از داده‌های Trade Alert بیش از 1 تریلیون دلار است.

کریستوفر جاکوبسون، استراتژیست در گروه مالی Susquehanna که بازارها را در بازار می‌سازد، می‌گوید: «گزینه‌ها نشان‌دهنده چگونگی حرکت واقعی سهام هستند. اوراق بهادار انویدیا.

“(این است) فقط تابعی از عدم قطعیت/خوش بینی مداوم در رابطه با هوش مصنوعی و اندازه نهایی فرصت همراه با تبدیل NVDA به سهام گسترده ای در میان نهادها و خرده فروشی ها است. او گفت.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل