TECNO Phantom Ultimate 2 یک گوشی هوشمند سه تایی درخشان است که در یک تبلت 10 اینچی در حالی که از حالت های مختلف پشتیبانی می کند، آشکار می شود.

TECNO Phantom Ultimate 2 یک گوشی هوشمند سه تایی درخشان است که در یک تبلت 10 اینچی در حالی که از حالت های مختلف پشتیبانی می کند، آشکار می شود.

در حالی که هوآوی در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان است، TECNO، یکی دیگر از رقبای چینی، با رونمایی از Phantom Ultimate 2، یک دستگاه مفهومی که نه دو، بلکه سه نمایشگر دارد که می‌توان به‌خوبی در آن تا شد، به حق افتخار دست یافت. یک گوشی جمع و جور، و به میل خود باز می شود و به یک تبلت 10 اینچی تبدیل می شود. مشخصات دیگری از این گوشی هوشمند وجود دارد که شما را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین اجازه دهید مستقیماً به جزئیات بپردازیم.

TECNO Phantom Ultimate 2 فوق‌العاده نازک است و اندازه آن در حالت تا شدن فقط 11.1 میلی‌متر است

اگرچه Phantom Ultimate 2 را می توان به وضوح در سیاه و سفید دید، ما انتظار نداریم که TECNO این طرح را به این زودی ها در خط تولید انبوه قرار دهد. صرف نظر از این، حتی شما هم قبول دارید که این گوشی فقط یک شگفتی است که باید به آن نگاه کرد. زمانی که Phantom Ultimate 2 کاملاً تا شود، فقط 11.1 میلی‌متر ضخامت دارد که باریک‌تر از Galaxy Z Fold 6 سامسونگ است که ضخامت آن 12.1 میلی‌متر است. همچنین، در این حالت فیزیکی، گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی است که آن را نسبتا جمع و جور می کند.

کل پنل از فناوری OLED تشکیل شده است، با حداکثر وضوح 3K زمانی که مفهوم درخشان TECNO در تبلت 10 اینچی آشکار می شود. این شرکت ادعا می کند که لولاهای Phantom Ultimate 2 برای مقاومت در برابر 300000 چین و استحکام 2100MPa آزمایش شده است. همچنین، هنگام تولید دستگاهی به این نازک، پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که TECNO را مجبور می‌کند از طراحی لولای جدید و نازک‌ترین پوشش باتری صنعت استفاده کند که اندازه آن 0.25 میلی‌متر است و از مواد فیبر پیشرفته Titan تشکیل شده است.

در حالی که انتظار داریم برنامه‌ها در سازگاری با فاکتور فرم جدید کمی مشکل داشته باشند، TECNO بیان می‌کند که کاغذدیواری‌ها را بهینه کرده است که به‌طور یکپارچه با آن سازگار می‌شوند. کاربران می‌توانند از حالت‌های چندوظیفه‌ای مختلف برای سازگاری با روش‌های مختلف تا شدن و باز کردن Phantom Ultimate 2 استفاده کنند. همانطور که حدس می‌زنید، TECNO جدول زمانی راه‌اندازی را مخفی نگه داشته است که شنیدن آن جای تعجب نیست.

خروج از نسخه موبایل