وزیر فناوری اطلاعات Telangana Sridhar Babu: کلید ارتقاء مهارت برای کاهش تأثیر هوش مصنوعی بر مشاغل 

وزیر فناوری اطلاعات Telangana Sridhar Babu: کلید ارتقاء مهارت برای کاهش تأثیر هوش مصنوعی بر مشاغل 

دی. سریدار بابو، وزیر فناوری اطلاعات و صنایع تلانگانا، روز سه‌شنبه در نشست جهانی هوش مصنوعی با رئیس HYSEA، پراشانت ناندلا در حیدرآباد سخنرانی کرد.  

دو روز اجلاس جهانی هوش مصنوعی، برگزار می شود سازماندهی شده توسط دولت Telangana در حیدرآباد از 5 سپتامبر، قرار است به عنوان یک انجمن برای تبادل نظر در مورد مسائل مربوط به هوش مصنوعی، به دنبال مشاوره از کارشناسان جهانی و همچنین دریافت ورودی برای شهر هوش مصنوعی پیشنهاد شده است.

اجلاس ماه آینده سرمشقی برای سایر کشورها خواهد بود، حتی در حالی که به قرار دادن Telangana در مداری متفاوت از نظر بهره برداری از قدرت هوش مصنوعی کمک می کند. دی. سریدار بابو، وزیر صنایع و فناوری اطلاعات، روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که توسط انجمن شرکت‌های نرم‌افزار حیدرآباد (HYSEA) سازمان‌دهی شد، گفت.

او با اشاره گفت: «این زمان مناسب برای جهش است». به اینکه چگونه دولت همچنین به دنبال ادغام هوش مصنوعی در حکومت، افزایش بهره وری و هدایت فناوری به سطح بعدی است.

این اجلاس در پس زمینه دولت کنگره در یکی از تصمیمات مهم خود پس از آمدن برگزار می شود. سال گذشته به قدرت رسید و برنامه‌هایی را برای یک شهر هوش مصنوعی در حدود 200 هکتار در موچرالا در نزدیکی حیدرآباد اعلام کرد.

شهر هوش مصنوعی بخشی از چهارمین شهر مطرح شده توسط وزیر عالی A. Revanth Reddy با ویژگی‌های مختلف و افزودن بعد آینده‌نگر به حیدرآباد، سکوندرآباد و سایبرآباد.

برای پرسش‌ها، آقای سریدار بابو گفت که در حالی که ۲۰۰ هکتار قبلاً کنار گذاشته شده بود، بحث‌ها در مورد خطوط این پروژه که قرار است بر اساس مدل مشارکت عمومی خصوصی توسعه یابد، قرار است بلافاصله پس از اجلاس آغاز شود. او افزود که تخمین زده می‌شود که شهر هوش مصنوعی در طول زمان بیش از ۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دریافت کند.

در مورد اینکه دولت قبلی چگونه منطقه هوش مصنوعی را پیشنهاد کرده بود و چه چیزی رژیم کنونی را برای مفهوم‌سازی شهر هوش مصنوعی ارتقا داد، وزیر. گفت: معلوم نیست منظورشان چیست. ما در مورد آنچه که در حال برنامه ریزی است بسیار واضح هستیم. هر چه که باشد، هدف نهایی این است که تلانگانا را به پایتخت هوش مصنوعی [جهانی] تبدیل کنیم.”

او برای پرس و جو در مورد مشاغل تأثیرگذار هوش مصنوعی و دیدگاه دولت، گفت: “همیشه ترس از دست دادن مشاغل وجود دارد. با ظهور یک فناوری جدید و هوش مصنوعی تفاوتی ندارد. نیاز این است که با مهارت و مهارت بر ترس غلبه کنیم و در نتیجه تأثیر را به حداقل برسانیم.» وی با اشاره به اینکه ظهور هوش مصنوعی همچنین تقاضا برای افرادی را که مجموعه مهارت‌های لازم را برای استفاده از این فناوری دارند، افزایش داده است، گفت که دولت ایالتی قبلاً برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی یک دانشگاه مهارتی تمام عیار اعلام کرده است، در حالی که شرکای صنعتی مانند HYSEA مطرح شده‌اند. برای آموزش هزاران نفر “آنچه باید انجام شود، ما تلاش خواهیم کرد…”

رئیس HYSEA، پراشانت ناندلا، گفت که صنعت اجلاس هوش مصنوعی را به موقع می بیند، “به خصوص که ما در خط مقدم تجربه تاثیر، قدرت هستیم. و پتانسیل آینده مبتنی بر هوش مصنوعی. ما قصد داریم با همکاری TASK، T-Hub، TSIC و سایر سازمان های دولتی کلیدی، بیش از 10000 دانش آموز را در زمینه هوش مصنوعی یا GenAI ارتقا دهیم.”

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل