آمازون ربات چت دستیار خرید Rufus با هوش مصنوعی را در هند راه اندازی کرد

آمازون ربات چت دستیار خرید Rufus با هوش مصنوعی را در هند راه اندازی کرد

Rufus در حال راه اندازی به صورت بتا برای برخی از مشتریان با استفاده از برنامه تلفن همراه Amazon.in [فایل]
| اعتبار عکس: رویترز

Amazon به زودی ربات چت هوش مصنوعی Rufus خود را به مشتریان مستقر در هند معرفی می کند، به عنوان به گفته آمازون، غول تجارت الکترونیک به دنبال این است که فناوری هوش مصنوعی نسل جدید را به بخش مهمی از عملیات خود تبدیل کند.

روفوس یک دستیار خرید مکالمه ای جدید مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است. می‌تواند به خریداران کمک کند تا توصیه‌های محصول را دریافت کنند، به توصیه‌های فهرست خرید دسترسی پیدا کنند، نیازهای آنها را درک کنند، دسته‌های محصول را مقایسه کنند، ایده‌های هدیه برای مناسبت‌های خاص دریافت کنند، یا ببینند سایر مشتریان در پاسخ به سؤالات خاص خود چه گفته‌اند.

«Rufus» دسته بندی محصولات قابل خرید – از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا مد و زیبایی و دکوراسیون منزل – و سوالات مرتبط را پیشنهاد می کند که مشتریان می توانند برای انجام جستجوهای خاص تر روی آنها کلیک کنند. از آنجایی که Rufus می‌تواند به طیف گسترده‌ای از سوالات پاسخ دهد، می‌تواند به مشتریان در هر مرحله از سفر خریدشان با پاسخ دادن به سوالاتی که آشکارا مرتبط با خرید نیستند، کمک کند، به عنوان مثال، “برای ساختن دال ماشینی به چه چیزی نیاز دارم؟” پست.

Rufus به صورت بتا برای برخی از مشتریان با استفاده از برنامه تلفن همراه Amazon.in راه اندازی می شود، اما برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. در هند طی چند هفته آینده.

پلتفرم تجارت الکترونیک هشدار داد که Rufus ممکن است همیشه پاسخ کاملاً صحیحی ایجاد نکند و از مشتریان خواست هنگام استفاده از ربات چت بازخورد خود را بیان کنند.

“هنوز روزهای اولیه برای هوش مصنوعی مولد است، و این فناوری همیشه آن را دقیقاً درست نمی کند. ما به بهبود مدل‌های هوش مصنوعی و پاسخ‌های دقیق خود ادامه می‌دهیم تا به طور مداوم Rufus را در طول زمان مفیدتر کنیم.” بازبین ها درباره محصولاتی که خریده بودند می گفتند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل