برترین اخبار فناوری امروز: چگونه اولا در تیررس MapmyIndia قرار گرفت. مکرون دستگیری مدیر اجرایی تلگرام را اقدامی غیرسیاسی خواند. زاکربرگ از سانسور در فیسبوک شکایت دارد  

برترین اخبار فناوری امروز: چگونه اولا در تیررس MapmyIndia قرار گرفت. مکرون دستگیری مدیر اجرایی تلگرام را اقدامی غیرسیاسی خواند. زاکربرگ از سانسور در فیسبوک شکایت دارد  

چگونه بنیانگذار و مدیر عامل Ola بهاویش آگاروال در تیررس MapmyIndia قرار گرفت
| اعتبار عکس: رویترز

(این مقاله بخشی از کش امروز، خبرنامه هندو در مورد موضوعات نوظهور در تلاقی فناوری، نوآوری و خط مشی برای دریافت آن در صندوق ورودی خود، مشترک اینجا.)

چگونه اولا در تیررس MapmyIndia فرود آمد

اولا به نظر می رسد که یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، باویش آگاروال توسط اشکال ملی گرای اخیر و این رویارویی نمی‌توانست در زمانی مناسب‌تر از زمانی رخ دهد که شرکت سواری به دنبال تقویت موقعیت خود در آستانه عرضه در بازار سهام بود.

کومار پس از راه‌اندازی چندین سرمایه‌گذاری که با غول‌های بین‌المللی درگیر شده است، اکنون درگیر کشمکش با MapmyIndia است. در حالی که Ola، طبق یک گزارش PTI در 23 آگوست، گفت که این شرکت یک اخطار قانونی به MapmyIndia ارسال کرده و منتظر پاسخ آنها است، مدیر عامل شرکت سواری برای اولین بار در یک منطقه ناشناخته در حال نبرد با یک شرکت دیگر سوادشی است. که دارای یک محصول آزمایش شده با زمان است.

ماکرون دستگیری مدیر اجرایی تلگرام را اقدامی غیرسیاسی خواند

امانوئل رئیس جمهور فرانسه ماکرون از دستگیری مدیر عامل این پیام محبوب در فرانسه گفت. اپلیکیشن تلگرام، پاول دوروف، یک حرکت سیاسی نبود، بلکه بخشی از یک تحقیق مستقل بود. دوروف روز شنبه در فرودگاه لو بورژه در یک تحقیق قضایی که ماه گذشته آغاز شد و شامل 12 تخلف جنایی ادعا شده بود، بازداشت شد.

دوروف شهروند روسیه، فرانسه، امارات متحده عربی و کشور جزیره‌ای در دریای کارائیب سنت کیتس و نویس است. مقامات دولت روسیه از بازداشت وی ابراز خشم کرده اند و برخی آن را با انگیزه سیاسی و دلیلی بر استاندارد دوگانه غرب در مورد آزادی بیان می دانند. این نارضایتی در میان منتقدان کرملین باعث برانگیختن ابروها شده است زیرا در سال 2018 مقامات روسیه خودشان سعی کردند تلگرام را مسدود کنند اما موفق نشدند و در سال 2020 این ممنوعیت را پس گرفتند.

زاکربرگ از سانسور در فیس بوک شکایت کرد

<.متا مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، نامه‌ای که به کمیته کنگره ایالات متحده ارسال شده است، گفته است که او معتقد است فشار دولت ایالات متحده بر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای حذف برخی از محتوای کووید-19 در سال 2021 "اشتباه" بوده است. و گفت که در آینده در برابر تلاش های مشابه مقاومت خواهد کرد. او همچنین تاکید کرد که برنامه‌ای برای تکرار تلاش‌های مالی برای زیرساخت‌های انتخاباتی ایالات متحده پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال جاری ندارد، کمک‌هایی که با انتقاد شدید جمهوری‌خواهان مواجه شد.

تسلیم زاکربرگ به کمیته فقط دو ماه پس از رقابت شدید انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با توجه به اطلاعات غلط آنلاین گسترده در مورد نامزدها انجام شد.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل