Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Xiaomi Mix Flip: تفاوت چیست؟

Xiaomi Mix Fold 4 در مقابل Xiaomi Mix Flip: تفاوت چیست؟

شیائومی جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را در قالب Mix Fold 4 و Mix Flip کاملاً جدید معرفی کرده است – اما تفاوت بین این دو چیست؟

در حالی که برخی تفاوت‌ها – مانند یک تاشو به سبک کتاب و یک تاشو به سبک تاشو – کاملاً آشکار است، تفاوت‌های ظریف‌تری بین این دو تاشو در سطح پرچمدار وجود دارد.

ما هنوز با هیچ یک از تاشوها عمل نکرده‌ایم، که در حال حاضر به طور انحصاری در چین عرضه شده است، در اینجا نحوه مقایسه شیائومی Mix Fold 4 و Xiaomi Mix Flip بر روی کاغذ آمده است. 

Mix Fold 4 صفحه نمایش های بزرگ تری دارد

از آنجایی که میکس فولد 4 یک تاشو به سبک کتاب است، به جرات می توان گفت که صفحه نمایش Mix Fold 4 بزرگتر از جایگزین تاشو خود است. این صفحه نمایش پوششی دارد که در حال حاضر در قلمرو گوشی های هوشمند معمولی قرار دارد، اندازه آن 6.56 اینچ است، در حالی که صفحه نمایش داخلی تاشو تا 7.98 اینچ می رسد.

برای مقایسه، Xiaomi Mix Flip دارای یک صفحه نمایش پوششی 4 اینچی و یک صفحه نمایش تاشو 6.86 اینچی است.

گفته شد، دو گوشی از فناوری نمایش یکسانی استفاده می کنند، به این معنی که تجربه باید بین دو گوشی و صفحه نمایش داخلی و خارجی گوشی مربوطه یکسان باشد. مشخصات کلیدی عبارتند از نرخ به روز رسانی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ با حداکثر روشنایی 30000 نیت، و هر کدام از فناوری AMOLED برای رنگ های زنده و سیاهی فوق العاده عمیق استفاده می کنند. 

اعتبار تصویر شیائومی

Mix Fold 4 دارای تنظیمات دوربین همه کاره تری است

اگر یک عکاس متحرک مشتاق هستید که می‌خواهید یک دستگاه تاشو داشته باشید، احتمالاً بهتر است از Mix Fold 4 به سبک کتاب استفاده کنید. این دوربین نه تنها با دوربین Mix Flip مطابقت دارد، بلکه دو دوربین دیگر نیز به آن اضافه می‌کند. ارائه رو به عقب آن.

بیایید با Xiaomi Mix Flip شروع کنیم. این دوربین دارای یک دوربین رقابتی برای یک تاشو تاشو است که یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی شامل لنز اصلی f/1.7 مجهز به OIS و لنز تله فوتو 2x f/2.0 را ارائه می‌کند. با این حال، کسانی که می‌خواهند دوربین اولتراواید داشته باشند، ناامید خواهند شد، زیرا لنز اولتراواید در دسترس نیست – بسیار شبیه به موتورولا جدید Razr 50 Ultra.

این را نمی توان در مورد Mix Fold 4 نیز گفت. در کنار همان لنزهای اصلی 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 2 برابری، لنز تاشو 12 مگاپیکسل f/2.2 فوق عریض برای آن مناظر منظره، همراه با لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی f/2.9 قدرتمندتر با زوم 5 برابر برای تجربه زوم متنوع‌تری ارائه می‌دهد. 

میکس فلیپ بسیار فشرده تر است

در مورد قابل حمل بودن، شیائومی میکس فلیپ به سبک تاشو نسبت به Mix Fold 4 به سبک کتابی برتری قطعی دارد. Mix Flip حتی فراتر می رود.

Xiaomi Image

به طور خاص، Mix Fold 4 دارای ابعاد 159.4 x 73.1 x 9.5 میلی‌متر در شکل تاشده‌اش است، در حالی که Mix Flip به اندازه‌ای جمع‌وجورتر 74 x 74 x 16 میلی‌متر کوچک می‌شود. این امر نه تنها میکس فلیپ را آسان‌تر نگه می‌دارد، مخصوصاً در شکل تا شده آن با صفحه روکش 4 اینچی، بلکه باید آن را در خانه در یک جیب یا کیف کوچک بسیار بیشتر کند. 

گفته شد، Mix Flip به راحتی از Mix Fold 4 ضخیم‌تر است، اندازه آن 16 میلی‌متر تا شده و 7.6 میلی‌متر باز شده است، در مقایسه با Fold 9.5 میلی‌متری و 4.6 میلی‌متری، بنابراین ارزش این را دارد که در نظر بگیرید آیا می‌خواهید تاشو جمع‌وجورتری داشته باشید یا خیر. ، یا نازک تر.  

هر دو دارای چیپست درجه یک هستند

فرقی نمی‌کند Mix Fold 4 یا Mix Flip را انتخاب کنید، عملکرد بالایی را از Snapdragon 8 Gen 3 خواهید داشت، همراه با دوز سالم 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی بسته به نوع مورد نظر شما. 

اعتبار تصویر شیائومی

ما به‌طور خاص با گوشی‌های تاشو شیائومی کار نکرده‌ایم، بنابراین هنوز نمی‌توانیم درباره عملکرد آن اظهار نظر کنیم، اما از تعداد زیادی گوشی هوشمند دیگر که از چیپ‌ست استفاده می‌کنند استفاده کرده‌ایم. 

بر اساس عملکرد آن تلفن‌ها، می‌توان گفت که گوشی‌های تاشو شیائومی باید تجربه‌ای سریع در استفاده روزمره ارائه دهند و این باید به خوبی به بازی نیز ترجمه شود.

هیچکدام برای خرید در خارج از چین در دسترس نیستند – در حال حاضر

به همان اندازه که دو تاشوی رده بالای شیائومی خوب هستند، نمی‌توانید یکی را بخرید مگر اینکه در چین باشید. 

شما همچنین گزینه واردات از چین را دارید، اما به خاطر داشته باشید که این تلفن‌ها با پوسته چینی این شرکت عرضه می‌شوند، فاقد پشتیبانی از Google Play خارج از جعبه و دارای طیف گسترده‌ای از پیش‌نصب‌شده‌ها هستند. برنامه های فقط چینی 

به گفته‌ی این، یکی از نمایندگان شیائومی به Trusted Reviews گفته است که هنگام درخواست عرضه گسترده‌تر، «این فضا را تماشا کنید»، بنابراین ممکن است شیائومی برنامه‌هایی برای عرضه گسترده‌تر گوشی‌های تاشو در ماه‌های آینده داشته باشد. فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم.

خروج از نسخه موبایل