Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Poco F6: مقایسه اندرویدهای میان رده

Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Poco F6: مقایسه اندرویدهای میان رده

هیچ چیز اخیراً جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود، Phone (2a) Plus را عرضه نکرده است. این گوشی با نوید ارائه یک تجربه گوشی هوشمند پیشرفته برای کاربران قدرتمند، چگونه با گوشی میان رده خود پوکو یعنی F6 مقایسه می شود؟

اگرچه ما هنوز به طور قطعی هیچ چیز را آزمایش نکرده‌ایم Phone (2a) Plus، Poco F6< را بررسی کرده‌ایم /a> و به آن امتیاز 3.5 ستاره داد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما مشخصات هر دو را مقایسه کرده‌ایم و تفاوت‌های اصلی را در زیر برجسته کرده‌ایم.

برای مشاهده مقایسه Nothing Phone (2a) Plus با Poco F6 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Poco F6 روی Snapdragon 8s Gen 3 اجرا می شود

Poco F6 روی پردازنده Snapdragon 8s Gen 3، که در گوشی های هوشمند پرچمدار مانند هدف Motorola Razr 50 Ultra. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ما تحت تاثیر عملکرد آن قرار گرفتیم و دریافتیم که Poco F6 به اندازه دستگاه های دارای چیپست پرچمدار قبلی کوالکام، Snapdragon 8 Gen 2. 

با این وجود، Phone (2a) Plus دارای چیپست MediaTek 7350 Pro است که در هیچ گوشی هوشمند دیگری یافت نمی شود.

ما هنوز این چیپست را محک نزده‌ایم، اما Nothing ادعا نمی‌کند که به لطف پشتیبانی از پردازنده گرافیکی ARM Mali-G610 MC4، این چیپست به طور مشترک طراحی شده است تا Phone (2a) Plus را به یک “رویای گیمر” تبدیل کند. علاوه بر این، Nothing قول نمی‌دهد که انجام چندوظیفه‌ای روزمره برنامه‌ها سریع‌تر و روان‌تر از برادر ارزان‌تر خود باشد.

Nothing Phone (2a) Plus دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی است

در حالی که هر دو گوشی دارای دو لنز پشتی هستند که از یک سنسور اصلی و فوق عریض و یک دوربین جلو تشکیل شده است، اما از نظر مجموع پیکسل‌هایشان متفاوت هستند و هر سه لنز Phone (2a) Plus 50 مگاپیکسل فوق‌العاده هستند. . 

در مقایسه، تنها لنز اصلی Poco F6 50 مگاپیکسلی است که تنها با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی همراه است و توسط یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی گرد شده است.

ما توانایی کلی دوربین Poco F6 را کاملاً توانا می‌دانیم، با این که بازبین ما به این نتیجه رسید که لنز اصلی جزئیات زیادی را با وضوح طبیعی ارائه می‌کند، اگرچه رنگ یک کیسه ترکیبی است. فوق عریض می تواند جزئیات معقول را در نور خوب ثبت کند، اما در نور کم، ما آن را “بی فایده” توصیف کردیم.

اگرچه ما هنوز دوربین Phone (2a) Plus را آزمایش نکرده‌ایم، اما چیزی بیان نمی‌کند که از ماه مارس، هفت به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین را برای تلفن معمولی (2a) و دوربین‌های عقب یکسان آن منتشر کرده است تا تنظیم دقیق شود. تجربه دوربین.

هیچ تلفن 2a دوربین پلاس

The Nothing Phone (2a) Plus دارای رابط Glyph است

در حالت واقعی Nothing، (2a) Plus رابط نمادین Glyph را در پشت حفظ می‌کند که برای تشویق افراد به گذاشتن صفحه‌نمایش و مراجعه به الگوهای نور و صدا رابط برای اطلاعات کلیدی طراحی شده است. 

در این مثال، رابط Glyph Phone (2a) Plus دارای ویژگی‌های کلیدی مانند تایمر Glyph و Glyph Progress است و در عین حال زیبایی فلزی جدید آن را روشن می‌کند. 

در مقایسه، پوکو F6 دارای طراحی استاندارد گوشی هوشمند با امکان انتخاب بین سه رنگ ثابت است: مشکی، سبز و تیتانیوم. Phone (2a) Plus در دو رنگ جدید موجود است: خاکستری و مشکی.

Poco F6 دارای شارژ 90 واتی است

اگر شارژ سریع یک ضرورت است، Poco F6 یک انتخاب عالی است، با داشتن شارژ سریع 90 واتی که فقط 30 دقیقه طول می کشد تا از 1 تا 100 درصد شارژ شود. نه تنها این، بلکه ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن به این معنی است که گوشی به راحتی در تمام طول روز بدون نیاز به شارژ دوام می آورد.

مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی با قیمت مشابه، Phone (2a) Plus نیز دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است، اگرچه هیچ‌چیز ادعا نمی‌کند که این می‌تواند دو روز استفاده عظیم را ارائه دهد.

از آنجایی که ما هنوز گوشی را آزمایش نکرده‌ایم، نمی‌توانیم این ادعا را تأیید کنیم، اما مطمئناً جسورانه است. متأسفانه، توانایی شارژ سریع آن نسبت به Poco F6 در 50 وات کم است. 

Nothing Phone (2a) Plus ارزان تر است

فقط در یک پیکربندی موجود است، Phone (2a) Plus با ظرفیت 12/256 گیگابایت، 399 پوند برای شما بازگردانده است. مشتریان ایالات متحده همچنین می توانند برای برنامه بتا ایالات متحده ثبت نام کنند و از 7 آگوست تلفن را با قیمت 399 دلار دریافت کنند.

در حالی که می توانید Poco F6 را با قیمت 399 پوند نیز تهیه کنید، این برای گوشی کمی کوچکتر 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی است. همچنین در مدل بزرگتر 12/512 گیگابایتی با قیمت 449 پوند موجود است.

خروج از نسخه موبایل