Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Pixel 8a: مقایسه تلفن های مقرون به صرفه

Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Pixel 8a: مقایسه تلفن های مقرون به صرفه

هیچ چیز اخیراً جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود را معرفی نکرده است، Nothing Phone (2a) Plus.

Phone (2a) Plus در مقایسه با Nothing Phone (2a) که اوایل امسال راه اندازی شد. در واقع، علیرغم نام پلاس، این دو گوشی در واقع نمایشگر 6.7 اینچی یکسانی دارند. 

اما، Phone (2a) Plus چگونه با سایر گوشی های هوشمند مقرون به صرفه مقایسه می شود؟ ما تلفن را در برابر Google Pixel قرار داده ایم. 8a ببینید این دو گوشی چگونه با هم مطابقت دارند. 

Nothing Phone (2a) Plus دارای چراغ های Nothing’s Glyph 

Nothing Phone (2a) Plus به لطف سیستم Glyph در پشت خود، چشم نوازترین طراحی را دارد. 

این مجموعه ای از چراغ های LED است که وقتی تلفن رو به پایین است، تماس های دریافتی و اعلان ها را به کاربران هشدار می دهد. چراغ‌های Glyph را می‌توان با فلاش‌های مختلف برای برنامه‌ها و مخاطبین مختلف سفارشی کرد، در حالی که طولانی‌ترین چراغ LED به عنوان تایمر نیز عمل می‌کند. 

Pixel 8a طراحی روشن‌آپ ندارد، اما در مجموعه‌ای از رنگ‌های پر جنب و جوش، از جمله آبی و سبز، در کنار روکش‌های استانداردتر سیاه و سفید ارائه می‌شود. 

Pixel 8a صفحه نمایش روشن تری دارد 

Nothing Phone (2a) Plus ممکن است صفحه نمایش بزرگتر از Nothing Phone (2a) نداشته باشد، اما صفحه نمایش 6.7 اینچی آن همچنان از صفحه نمایش 6.1 اینچی Pixel 8a بزرگتر است. 

به این ترتیب، اگر از داشتن نمایشگر بزرگ‌تر ناراحت نیستید، Pixel 8a دارای صفحه نمایش روشن‌تر با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است. این در مقایسه با حداکثر روشنایی 1300 نیتی است که Phone (2a) Plus به آن رسیده است. 

Nothing Phone (2a) Plus اولین گوشی با چیپست خود است 

Pixel 8a از چیپست Tensor G3 خود گوگل پشتیبانی می‌کند. این در واقع همان چیپست موجود در پرچمدار Pixel 8 Pro است. ، عملکرد روزانه روان و عملکرد خوب بازی را در مدل ارزان ارائه می دهد. 

ما همچنین متوجه شدیم که Pixel 8a در تست‌های بنچمارک ما بهتر از MediaTek 7200 Pro-powered Nothing (2a) عمل کرده است. 

Nothing Phone (2a) Plus، در عین حال، از چیپست جدید مدیاتک Dimensity 7350 Pro بهره می برد. Phone (2a) Plus اولین تلفنی است که این چیپست را حمل می کند و به نظر می رسد بهبودهای عملکردی ظریفی را ارائه می دهد. با این حال، ما هنوز تست‌های بنچمارک خود را انجام نداده‌ایم، بنابراین نمی‌توان گفت که چگونه با پیکسل 8a مقایسه می‌شود، بدون اینکه زمان بیشتری را با گوشی صرف کرده باشیم. 

Google Pixel 8a

Nothing Phone (2a) Plus شارژ سریعتر را ارائه می دهد 

در نهایت، Nothing Phone (2a) Plus دارای باتری بزرگتر از این دو در 5000 میلی آمپر ساعت است. 

این تلفن همچنین از شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می‌کند، که Nothing ادعا می‌کند که به گوشی اجازه می‌دهد در عرض 21 دقیقه به 50 درصد برسد و در کمتر از یک ساعت (دقیقاً 56 دقیقه) به طور کامل شارژ شود. با این حال، شارژ بی سیم در دسترس نیست. 

Pixel 8a از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، اما شارژ سیمی تنها با 18 وات کندتر است و گوشی دارای باتری کوچک‌تری با ظرفیت 4492 میلی‌آمپر ساعت است که در صورت مواجهه با کارهای سنگین، مانند اجرای Google Maps یا پخش جریانی Netflix با روشنایی بالا رفت

خروج از نسخه موبایل