فناوری

OnePlus Watch 2R در مقابل OnePlus Watch 2: چه چیزی این دو ساعت را از هم جدا می کند؟

OnePlus Watch 2R در مقابل OnePlus Watch 2: چه چیزی این دو ساعت را از هم جدا می کند؟

وان پلاس به عنوان بخشی از رویداد راه اندازی تابستانی اخیر خود در سال 2024، آخرین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد: OnePlus Watch 2R.

به گفته OnePlus، Watch 2R جدید وعده داده است که «دوام باتری فوق‌العاده، عملکرد عالی، GPS با دقت بالا و ردیابی تناسب اندام پیشرفته OnePlus Watch 2 را در یک فرم سبک وزن ترکیب کند». با در نظر گرفتن این موضوع، تفاوت بین این دو ساعت هوشمند چیست؟ 

اگرچه ما OnePlus Watch 2R را به طور قطعی بررسی نکرده ایم. /a> هنوز، ما OnePlus Watch 2 و به ساعت هوشمند امتیاز چهار ستاره داد. 

به خواندن ادامه دهید تا ببینید مشخصات این دو ساعت هوشمند چگونه با هم مقایسه می شوند.

هر دو با معماری دو موتور اجرا می شوند

یکی از شباهت‌های کلیدی بین OnePlus Watch 2 و OnePlus Watch 2R این است که هر دو دارای معماری دو موتوره خود توسعه‌یافته هستند که توسط دو چیپ‌ست مختلف تغذیه می‌شوند. چیپست عملکردی Snapdragon W5 وجود دارد که وظایف قدرتمندتری را انجام می‌دهد و چیپست کارایی BES 2700 که فعالیت‌های پس‌زمینه را انجام می‌دهد.

این رویکرد توسط رابط هیبریدی Google Wear OS فعال می‌شود که به گفته OnePlus «کارآمدترین مدیریت انرژی موجود در یک ساعت هوشمند پیشرفته» را ارائه می‌دهد.

OnePlus Watch 2 دارای صفحه نمایش Sapphire Crystal

OnePlus Watch 2 دارای یک صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود 2.5 بعدی بادوام تر نسبت به صفحه نمایش شیشه ای 2D Watch 2R است. با این حال، هر دو AMOLED هستند و حداکثر روشنایی پیش فرض 600 نیت دارند، اگرچه Watch 2R می تواند در حالت روشنایی بالا به 1000 نیت برسد. 

هر دو ساعت هوشمند دارای رتبه 5ATM هستند، به این معنی که می‌توانند در عمق 50 متری آب دوام بیاورند و دارای رتبه IP68 هستند که به این معنی است که در برابر گرد و غبار نیز مقاوم هستند.

OnePlus Watch 2 on the wrist
OnePlus Watch 2

برنامه OHealth در OnePlus Watch 2R ارتقا یافته است

محدوده ساعت OnePlus از برنامه OHealth استفاده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تمرینات خود را ردیابی کنند، داده‌های سلامتی و تناسب اندام خود را مشاهده کنند و حتی چهره‌ها و ویجت‌های ساعت خود را سفارشی کنند. 

OnePlus توضیح می دهد که برنامه OHealth با OnePlus Watch 2R ارتقا یافته است، به شما این امکان را می دهد که تمرینات خود را “به طور موثرتر با بیش از 100 حالت ردیابی ورزشی موجود” سفارشی کنید و به شما کمک می کند تا با تجزیه و تحلیل خود به درک جامعی از سلامت کلی خود دست یابید. HRV (تغییرات ضربان قلب) و عملکرد خواب. 

OnePlus Watch 2R showing Workouts
OnePlus Watch 2R Workouts

OnePlus Watch 2R سبک تر است

اگرچه هر دو ساعت هوشمند شبیه به هم به نظر می رسند، ساعت جدیدتر Watch 2R تقریباً 25 درصد سبک تر از ساعت 2 است، به لطف شاسی آلومینیومی آن که ویرایشگر Mobile Lewis Painted به طور قابل توجهی سبک تر از ساعت 2 معمولی است در اولین تجربه عملی خود با محصول.

در عوض، ساعت 2 دارای یک شاسی از جنس استیل ضد زنگ است که باعث می‌شود وزن ساعت 80 گرم در مقایسه با 59 گرم ساعت 2R باشد (هر دو وزن شامل بند‌های ساعت همراه هستند.)

OnePlus Watch 2R ارزان تر است

OnePlus Watch 2R در حال حاضر دارای قیمت RRP 249 پوند / 229.99 دلار است و در دو رنگ انتخابی موجود است: Gunmetal Grey و Forest Green.

OnePlus Watch 2 دارای RRP بالاتری معادل 329 پوند / 299.99 دلار است و در سه رنگ موجود است: فولادی درخشان، استیل مشکی و آبی نوردیک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا