فناوری

Xiaomi Mix Flip در مقابل Motorola Razr 50 Ultra: تفاوت های کلیدی که باید بدانید

Xiaomi Mix Flip در مقابل Motorola Razr 50 Ultra: تفاوت های کلیدی که باید بدانید

شیائومی به تازگی اولین تاشو تاشو خود را با Mix Flip عرضه کرده است. اگرچه شیائومی یک تازه وارد در بازار جمع‌وجور جمع‌وجور است، خط‌آپ جدید شامل پردازنده سطح پرچم‌دار، عمر باتری و ویژگی‌ها، حتی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند سنتی است.

پس چگونه میکس فلیپ شیائومی با Motorola Razr 50 Ultra؟ اگرچه هنوز مورد اول را بررسی نکرده ایم، اما به دومی امتیاز تقریباً عالی 4.5 ستاره داده ایم.

ما مشخصات هر دو گوشی هوشمند تاشو را مقایسه کرده‌ایم تا تفاوت‌ها و ویژگی‌های کلیدی این دو را ببینید. 

هر دو دارای نمایشگر خارجی چهار اینچی هستند

هم شیائومی Mix Flip و هم Motorola Razr 50 Ultra از نمایشگر خارجی چهار اینچی چشمگیر برخوردارند. شیائومی توضیح می‌دهد که نمایشگر بیرونی مایع Mix Flip می‌تواند به‌عنوان یک «تلفن فشرده» بسیار کاربردی بدون باز کردن دستگاه کار کند و بیش از 200 اپلیکیشن محبوب قادر به اجرای کامل بر روی صفحه‌نمایش بیرونی هستند. 

در بررسی خود برای Razr 50 Ultra، ویرایشگر Mobiles Lewis Painter توضیح داد که نمایشگر خارجی بزرگتر “نه تنها خواندن اعلان ها و لذت بردن از ویجت های صفحه نمایش جلد طراحی شده توسط موتورولا را آسان تر می کند، بلکه استفاده از آن را آسان تر می کند. برنامه های اندروید کامل بدون باز کردن گوشی. 

Xiaomi-Mix-Flip
نمایشگر جلویی Xiaomi Mix Flip

Xiaomi Mix Flip روی Snapdragon 8 Gen 3 اجرا می شود

به طرز چشمگیری، Mix Flip از پردازنده پرچمدار کوالکام، Snapdragon 8 Gen 3. این پردازنده عملکرد سریع و عمر باتری عالی را با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی مولد نوید می دهد.

در عوض، Razr 50 Ultra روی Snapdragon 8s Gen 3 که یک پلتفرم نسبتاً جدید به مجموعه کوالکام است که اکثر قابلیت‌های سری 8 مانند هوش مصنوعی و عملکرد سریع را به گوشی‌های اندرویدی بیشتر و نه فقط ارائه می‌کند. گوشی های پریمیوم

اگرچه لوئیس گزارش داد که این تراشه “به اندازه اسنپدراگون 8 نسل 3 واقعاً رده بالا کارایی ندارد، با عملکردی نزدیک تر به اسنپدراگون 8 نسل 2″، اما تاکید می کند که هنوز “به همان اندازه که شما احساس می کنید نرم و لطیف است. انتظار می رود از یک گوشی با پردازنده پیشرفته […] این بهترین عملکردی که در سال 2024 در یک گوشی تاشو پیدا می کنید نخواهد بود.”

Motorola Razr 50 Ultra دارای Google Gemini یکپارچه است

Razr 50 Ultra یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که دارای دستیار هوش مصنوعی گوگل Gemini است و این دستیار در رابط کاربری داخلی و خارجی صفحه نمایش ادغام شده است. Google Gemini می تواند به کاربران کمک کند با وظایف متعددی مانند ایجاد یک برنامه سفر جاده ای و حتی ایجاد یک تمرین شخصی، بر اساس درخواست های ساده کاربر.

Mix Flip دارای دستیار هوش مصنوعی داخلی خود است، دستیار ورودی هوش مصنوعی، که در هر دو صفحه نمایش آن نیز یکپارچه شده است. شیائومی توضیح می‌دهد که دستیار ورودی هوش مصنوعی می‌تواند به کاربران کمک کند در صورت نیاز متن را اصلاح یا تولید کنند و ایجاد متن را آسان‌تر می‌کند.

Motorola Razr 50 Ultra outer display showing Google Maps
50 Razr Ultra

Xiaomi Mix Flip باتری بزرگتری دارد

Xiaomi Mix Flip دارای یک باتری بزرگ 4780 میلی آمپر ساعتی است که علیرغم اینکه کاملاً مطابق با باتری های استاندارد گوشی های هوشمند نیست، برای یک تاشو مناسب است و حتی از پرچمدار پیشی می گیرد Xiaomi 14. همچنین از شارژ سریع 67 واتی Xiaomi Surge نیز پشتیبانی می کند. 

از طرف دیگر، Razr 50 Ultra دارای ظرفیت باتری کمی کمتر با تنها 4000 میلی آمپر ساعت است و تنها می تواند از ظرفیت شارژ نسبتا آهسته 40 واتی پشتیبانی کند. با این وجود، ما همچنان متوجه شدیم که رسیدن از 1 تا 100% کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و خود تلفن قبل از رسیدن به 10-20% یک روز کامل دوام آورد.

Xiaomi Mix Flip خارج از چین در دسترس نیست

متأسفانه Xiaomi Mix Flip در حال حاضر در خارج از چین در دسترس نیست و ما نمی دانیم که آیا این تغییر خواهد کرد یا نه. 

از سوی دیگر، Motorola Razr 50 Ultra در بریتانیا و اروپا در دسترس است و دارای نرخ RRP 999 پوند / 1199.99 یورو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا