فناوری

Samsung Galaxy Tab S9 FE با قیمت 30000 روپیه در آمازون موجود است اما آیا باید آن را بخرید؟

Samsung Galaxy Tab S9 FE با قیمت 30000 روپیه در آمازون موجود است اما آیا باید آن را بخرید؟

فروش انحصاری دو روزه Amazon Prime Day به پایان رسیده است و معاملات/قیمت‌های تخفیف‌خورده، حداقل اکثر آنها، به پایان رسیده است. معاملات منتخبی وجود دارد که همچنان ارزش بررسی را دارند مانند آنچه در Samsung Galaxy Tab S9 FE. این تبلت به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای سری استاندارد گلکسی تب اس 9 عرضه شد و آمازون همچنان آن را با قیمت مناسب عرضه می کند. معامله را بررسی کنید.

قرارداد Samsung Galaxy Tab S9 FE در آمازون

  • Samsung Galaxy Tab S9 FE با 36,999 روپیه عرضه شد در هند در اکتبر 2023.
  • این تبلت اکنون با قیمت 31999 روپیه در Amazon. این یک تخفیف مستقیم 5000 روپیه در برابر هزینه راه اندازی است.
  • علاوه بر این، در صورت پرداخت از طریق کارت اعتباری OneCard، تخفیف فوری 3000 روپیه وجود دارد. این هزینه را به ۲۸۹۹۹ روپیه کاهش می‌دهد.
Tab S9 FE

آیا باید Samsung Galaxy Tab S9 FE بخرید؟

Samsung Galaxy Tab S9 FE جایگزین ارزان تری برای Galaxy Tab S9 است. با این حال، اگر تبلت می‌خواهید و با پلتفرم‌های اندروید یا iOS خوب هستید، نسل دهم اپل آی‌پد خرید بهتری است. دستگاه اپل همچنان با قیمت حدود 30000 روپیه در Flipkart به عنوان بخشی از فروش GOAT در دسترس است.

این عمدتاً به این دلیل است که تراشه Exynos 1380 در تبلت سامسونگ رقابتی با A14 Bionic نیست، علی‌رغم دومی. کاملا پیر بودن با این حال، با سامسونگ، از S Pen پشتیبانی می‌کنید که در جعبه قرار دارد. 

علاوه بر عملکرد، Samsung Galaxy Tab S9 FE ارزش خوبی در بخش‌های خاص می‌افزاید. ما یک صفحه نمایش 10.9 اینچی داریم که علیرغم اینکه یک پنل IPS LCD است، به لطف پشتیبانی Vision Booster و نرخ تجدید 90 هرتز، تصاویری مناسب را ارائه می دهد. ما یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی بزرگتر داریم و با وجود استفاده زیاد، باید بیش از یک روز دوام بیاورد. در حالی که پشتیبانی از شارژ 45 وات وجود دارد، آداپتور باید جداگانه خریداری شود. 

تبلت سامسونگ با رتبه IP68، قلم S عرضه می‌شود و پشتیبانی از Samsung DeX وجود دارد که تجربه‌ای مانند رایانه شخصی را ارائه می‌دهد. اگر این اجزاء برای شما ارزش افزوده است، Samsung Galaxy Tab S9 FE پیشنهاد خوبی است، اما اگر عملکرد نگرانی اصلی است، نسل دهم اپل آی‌پد جایگزین بهتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا