فناوری

Epic Games دستورالعمل‌هایی را برای «خراش‌های مکرر» در Fortnite منتشر کرد، مرتبط با پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم اینتل

Epic Games دستورالعمل‌هایی را برای «خراش‌های مکرر» در Fortnite منتشر کرد، مرتبط با پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم اینتل

Epic Games دستورالعملی را برای کاربرانی که با “خراش های مکرر” در نسل چهاردهم اینتل مواجه می شوند، منتشر کرده است. و CPU های نسل سیزدهم در Fortnite، نشان می دهد که مشکل بی ثباتی به سرعت در حال گسترش است.

بزرگترین عنوان اپیک گیمز، فورتنایت، قربانی عملکرد ناپایدار اینتل می شود، استودیو توصیه می کند تنظیمات پایه را اعمال کند

صنعت بازی شروع به دیدن اثرات مشکلات بی ثباتی اینتل کرده است، زیرا استودیوهای جداگانه این مشکل را برای کاربران مربوطه خود مطرح کرده اند. اخیراً بازی‌های Alderon توصیه به مشتریان خود برای تغییر به AMD در میان عدم قطعیت های موجود در اردوگاه اینتل و همراه با آنها، کارکنان Warframe نگاهی دقیق به ما داد که چگونه پردازنده های اینتل منجر به خرابی های گسترده بازی می شوند و پردازنده های نسل 14 و نسل سیزدهم اصلی ترین آنها هستند. مقصران.

این مشکل مختص عناوین خاصی نیست، زیرا اکنون Epic Games دستورالعملی را برای کاربرانی که در بازی Fortnite با خرابی‌های درون بازی مواجه می‌شوند، مخصوص Core i9-13900K/KF/KS یا Core i9-14900K/KF/KS منتشر کرده است. SKU ها طبق آنها. در اینجا نحوه توصیه Epic Games به کاربران خود برای کاهش مشکلات بی ثباتی آمده است:

ما از مشکلی آگاه هستیم که Fortnite مکرراً در پردازنده‌های i9-13900K/KF/KS یا i9-14900K/KF/KS خراب می‌شود.

سازنده مادربرد خود را مشخص کنید:

  1. کلید Windows را روی صفحه کلید خود فشار داده و نگه دارید.
  2. کلید R را فشار دهید.
    پنجره Run باز می شود.
  3. در قسمت متن تایپ کنید: msinfo32
  4. کلید Enter را فشار دهید.
    MSinfo باز خواهد شد.
  5. خلاصه سیستم را انتخاب کنید.
  6. سازنده BaseBoard را پیدا کنید.

اگر سازنده ASUS، Gigabyte یا MSI باشد به مجموعه مراحل بعدی ادامه دهید. اگر سازنده یکی از این موارد نیست، لطفاً با کلیک بر روی دکمه تماس با ما در زیر با پشتیبانی Epic Player تماس بگیرید.

  1. به بایوس خود دسترسی پیدا کنید.
    در Asus: [ Notebook/Desktop/AIO] نحوه وارد کردن پیکربندی بایوس
    در گیگابایت: چگونه وارد تنظیمات BIOS دوگانه شویم؟
    در MSI: [Motherboard] Motherboard Function BIOS راه اندازی و معرفی
  2. حالت پیشرفته را انتخاب کنید.
    معمولاً با فشار دادن کلید F7.
  3. برگه AI Tweaker یا Extreme Tweaker را انتخاب کنید.
  4. تنظیم SVID Behavior را به Intel Fail Safe تغییر دهید.
  5. ذخیره تغییرات و خروج.

این اصلاح تنظیمات پیش‌فرض Intel Baseline، که با کاهش محدودیت‌های قدرت و بهبود پایداری در بازی‌ها، CPU را به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه اینتل برمی‌گرداند. قبلاً به طور عمیق به این اصلاح پرداخته‌ایم، و در حالی که اجرای تنظیمات پایه تا حدی مشکل را برطرف می‌کند، با کاهش شدید عملکرد همراه است و در برخی موارد، عملکرد بیش از 10٪ کاهش یافته است که مطمئناً این است. بزرگ.

خب، به نظر می رسد، در حال حاضر، تمام راه حل های ارائه شده توسط اینتل یا مشکل را حل نمی کند یا منجر به نوعی مصالحه می شود، خواه در عملکرد یا کیفیت کلی تجربه باشد. وضعیت در حال حاضر عجیب است، و با توجه به اینکه انتشار CPU دسکتاپ Arrow Lake-S دقیقاً در گوشه و کنار است، تیم آبی باید به سرعت راه حلی پیدا کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا