فناوری

دل شتاب‌دهنده‌های پیشرفته هوش مصنوعی MI300X AMD را در سرورهای هوش مصنوعی «PowerEdge» ارائه می‌کند.

دل شتاب‌دهنده‌های پیشرفته هوش مصنوعی MI300X AMD را در سرورهای هوش مصنوعی «PowerEdge» ارائه می‌کند.

دل همکاری خود را با AMD تمدید کرده است و اکنون بالاترین شتاب دهنده های هوش مصنوعی MI300X Instinct در حال برش است سرورهای لبه همراه با راه حل های جدید هوش مصنوعی.

دل تصمیم به ادغام پردازنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی AMD Instinct MI300X در سرورهای خود می‌گیرد و یک راه‌حل سفارشی GenAI را برای Team Red به نمایش می‌گذارد

[اعلامیه مطبوعاتی]: از آنجایی که هوش مصنوعی به سرعت به تکامل خود ادامه می‌دهد، ادغام فناوری‌های منبع باز و شتاب سخت‌افزاری پیشرفته، نوآوری‌های صنعت را پیش می‌برد. Dell Technologies و AMD در خط مقدم هستند و راه‌حل‌های زیرساختی را ارائه می‌کنند که تا ۷۵ درصد مقرون‌به‌صرفه‌تر از IaaS ابری عمومی هستند و برای تقویت برنامه‌های هوش مصنوعی مولد در شرکت طراحی شده‌اند.

ما هیجان‌زده هستیم که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را به اشتراک بگذاریم که به استقرار اکوسیستم‌ها و چارچوب‌های هوش مصنوعی باز کمک می‌کند. ابتدا، Dell PowerEdge XE9680 اکنون با شتاب‌دهنده‌های AMD Instinct MI300X عرضه می‌شود و گزینه‌های عملکرد هوش مصنوعی را برای مشتریانمان افزایش می‌دهد. دوم، ما طراحی معتبر Dell را برای هوش مصنوعی مولد با AMD منتشر کرده‌ایم که توسعه برنامه‌های سفارشی را با پایه‌های چارچوب باز امکان‌پذیر می‌کند. سوم، خدمات استقرار جدید ما که در ماه سپتامبر در دسترس است، ادغام نرم این نوآوری ها را در عملیات شما تضمین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا