فناوری

Samsung Galaxy Watch 7 در مقابل Apple Watch Series 9: تفاوت چیست؟

Samsung Galaxy Watch 7 در مقابل Apple Watch Series 9: تفاوت چیست؟

طراحی شده برای «کمک به کاربران برای دستیابی به درک کامل از خود» و در عین حال انگیزه دادن به «کاربران برای ایجاد روزهای سالم‌تر»، Galaxy Watch 7 جدید جدیدترین پوشیدنی سامسونگ است. 

پس Galaxy Watch 7 جدید چگونه است؟ مقایسه با Apple Watch Series 9 با رتبه 4.5 ستاره ؟ برای تعیین اینکه کدام ساعت هوشمند بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد، ما مشخصات هر دو را مقایسه کرده و تفاوت های اصلی بین آنها را در اینجا فهرست کرده ایم. 

Samsung v Apple

به طور طبیعی، بزرگترین تفاوت بین این دو ساعت هوشمند مربوط به سیستم عامل مربوطه آنهاست. در حالی که گلکسی واچ 7 یک اندروید است و روی سیستم عامل جدید Wear OS 5 اجرا می شود، واچ سری 9 بخشی از اکوسیستم اپل است و بر روی watchOS 10 اجرا می شود. می توانید لیست کامل تفاوت های این دو سیستم عامل را مشاهده کنید در نسخه اختصاصی ما. 

هر دو نیز به سیستم عامل خود وفادار هستند، زیرا Galaxy Watch 7 فقط با دستگاه‌های Android 11 و جدیدتر و Apple Watch Series 9 با iPhone Xs و جدیدتر سازگار است و روی iOS 17 اجرا می‌شود. 

همچنین شایان ذکر است که در حالی که گلکسی واچ 7 با گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیشتری سازگاری دارد، بهترین عملکرد را در صورت اتصال به تلفن هوشمند گلکسی دارد، زیرا این امکان را به کاربران می‌دهد تا از ویژگی ژست‌های حرکتی در میان سایر موارد استفاده کنند. مانند کنترل‌های اشاره‌ای در اپل واچ، برای کنترل موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و موارد دیگر، دست ساعت خود را دوبار فشار دهید.

Left ImageRight Image

گلکسی واچ 7 دارای سیستم GPS با فرکانس دوگانه است

گلکسی واچ 7 اولین ساعت هوشمند گلکسی است که دارای سیستم GPS با فرکانس دوگانه است، که سامسونگ توضیح می‌دهد که می‌تواند دقیقاً موقعیت مکانی را حتی در محیط‌های شهری متراکم ردیابی کند و کاربران را قادر می‌سازد تا هر کجا که هستند فتح کنند.

به لطف پردازنده S9 SiP، اپل واچ سری 9 همچنین دارای ردیابی GPS است و به باند فوق العاده (UWB). این تراشه جستجوی دقیق را فعال می‌کند و فاصله و جهت را برای آیفونی که در جای خود قرار ندارد فراهم می‌کند.

Galaxy Watch 7 دارای حسگر BioActive پیشرفته است

گلکسی واچ 7 اکنون دارای یک حسگر BioActive پیشرفته است که سامسونگ توضیح می‌دهد که “بینش سلامت دقیق‌تری” ارائه می‌کند. این به لطف حسگرهای ارتقا یافته و LED های بیشتر برای بهبود دقت در معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، کیفیت خواب و فشار خون است. 

Apple Watch Series 9 همچنین دارای چندین سنسور برای اندازه‌گیری دقیق داده‌های سلامتی شما، از جمله سطح اکسیژن خون، خواب و یک سنسور دما برای ردیابی چرخه قاعدگی شما است.

The Galaxy Watch 7 upside showing, revealing sensors and LEDs
Samsung Galaxy Watch7

گلکسی واچ 7 به اشتراک نیاز ندارد

بر خلاف اکثر ردیاب‌های سلامت و تناسب اندام، Galaxy Watch 7 به اشتراک اضافی نیاز ندارد. به سادگی Galaxy Watch 7 را با برنامه Samsung Health خود جفت کنید و می توانید بیش از 100 تمرین را با دقت دنبال کنید، روال ها را بسازید و حتی یک عکس فوری کامل از بدن و تناسب اندام با Body Composition دریافت کنید. 

Apple یک سرویس اشتراک اختیاری به نام Fitness Plus که تمرینات سفارشی شده را توسط مربیان حرفه ای ارائه می دهد. می‌توانید به Fitness Plus در Apple Watch خود دسترسی داشته باشید تا معیارهای سلامتی خود را در زمان واقعی دریافت کنید. با این حال، این یک افزونه ضروری برای Apple Watch شما نیست، فقط یک سرویس تناسب اندام اضافی است.

گلکسی واچ 7 ارزان تر است

Galaxy Watch 7 در 40 میلی‌متر یا 44 میلی‌متر با RRP 289 پوند/299.99 دلار یا 319 پوند/329.99 دلار برای اندازه‌های مربوطه موجود است. Apple Watch Series 9 نیز در دو اندازه موجود است، یک اندازه کمی بزرگتر 41 یا 45 میلی متری و دارای RRP مربوطه 399 پوند/399 دلار و 429 پوند/429 دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا