اپل iOS 18 در مقابل iOS 17: 5 بزرگترین پیشرفت

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17: 5 بزرگترین پیشرفت

اپل اخیراً از نسل بعدی سیستم عامل آیفون خود، iOS 18، در WWDC 2024 رونمایی کرد. 

ما پنج به‌روزرسانی هیجان‌انگیز که در اواخر امسال برای پلتفرم ارائه می‌شوند را گردآوری کرده‌ایم. 

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17 5 بزرگترین پیشرفت 6

iOS 18 هوش اپل را معرفی می کند 

بزرگترین به‌روزرسانی (اگر iPhone 15 دارید Pro، به هر حال) Apple Intelligence، مجموعه جدید ویژگی های هوش مصنوعی اپل است. 

Apple Intelligence طیف وسیعی از ویژگی ها را در بر می گیرد، اما برخی از آنها ارزش برجسته کردن دارند. این ابزارها شامل ابزارهای جدید نوشتن برای تصحیح، خلاصه‌سازی و بازنویسی متن به سبک‌های دوستانه یا حرفه‌ای، و ابزارهای Image Playground و Genmoji می‌شود. 

در نهایت، سیری درک بهتری از زبان و زمینه شخصی در iOS 18 دارد. دستیار صوتی حتی می‌تواند از ChatGPT برای کمک در مورد سؤالات خاص تماس بگیرد. 

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17 5 بزرگترین پیشرفت 7

iOS 18 قابل تنظیم تر است 

iOS 18 همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را برای سیستم عامل آیفون به ارمغان می‌آورد. 

اکنون می‌توانید اندازه و رنگ نمادها و ابزارک‌های برنامه‌تان را تغییر دهید تا با کاغذ دیواری‌تان مطابقت داشته باشد، برنامه‌ها را پشت Face ID قفل کنید یا آنها را کاملاً پنهان کنید. 

مرکز کنترل نیز به‌روزرسانی دریافت کرده است که به شما امکان می‌دهد با اسکرول کردن به پایین به گروه‌های مختلف کنترل دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید کنترل‌های اپل و شخص ثالث خود را از گالری Controls به مرکز کنترل و صفحه قفل خود اضافه کنید. 

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17 5 بزرگترین پیشرفت 8

iOS 18 به شما امکان می دهد بدون Wi-Fi یا داده تلفن همراه پیام ارسال کنید 

برنامه پیام‌ها همچنین به‌روزرسانی‌های مهمی را با iOS 18 دریافت کرده است. 

ابتدا، اکنون می‌توانید در صورت قطع اتصال Wi-Fi و تلفن همراه، از طریق ماهواره پیام ارسال کنید. این شامل پیام‌های iMessages، تصاویر، ایموجی‌ها و واکنش‌های Tapback رمزگذاری‌شده سرتاسر است. 

برنامه پیام‌ها همچنین سبک‌های متن و انیمیشن‌های جدیدی را دریافت می‌کند، همراه با توانایی واکنش با هر شکلک با استفاده از Tapbacks. کاربران اکنون می‌توانند پیام‌ها را برای ارسال در فرصتی دیگر برنامه‌ریزی کنند، در حالی که پیام‌رسانی RCS اجازه می‌دهد هنگام گپ زدن با دوستان در Android، رسانه‌ها و رسیدهای خواندن را اضافه کنند. 

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17 5 بزرگترین پیشرفت 9

iOS 18 بازپرداخت دوستان را آسان تر می کند 

iOS 18 طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌ها را برای برنامه کیف پول، از جمله Tap to Cash، ارائه می‌کند. این به شما این امکان را می دهد که آیفون خود را در کنار دیگری نگه دارید تا مستقیماً در برنامه کیف پول پرداخت کنید و پول دریافت کنید. 

Apple همچنین بلیط های رویداد را دوباره طراحی کرده است تا اطلاعات بیشتری را شامل شود، از جمله راهنمای رویداد با اطلاعات مربوط به محل برگزاری. 

اپل iOS 18 در مقابل iOS 17 5 بزرگترین پیشرفت 10

iOS 18 اطلاعات مرتبط را در Safari برجسته می‌کند 

Safari یک ویژگی جدید مفید به نام Highlights در iOS 18 دریافت می‌کند. 

هایلایت‌ها به‌طور خودکار اطلاعات مرتبط را در وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید شناسایی می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون پیمایش در کل صفحه وب، مسیرها، پیوندها و اطلاعات کلیدی را به راحتی پیدا کنید. 

نمای Reader همچنین برای ارائه فهرست مطالب و خلاصه قبل از نمایش مقاله مجدداً طراحی شده است.

خروج از نسخه موبایل