Nothing CMF Watch Pro 2 vs Nothing CMF Watch Pro: چه چیزی جدید است؟

Nothing CMF Watch Pro 2 vs Nothing CMF Watch Pro: چه چیزی جدید است؟

هیچ چیز اخیراً مجموعه ای از محصولات جدید را تحت نام تجاری فرعی CMF مقرون به صرفه خود عرضه نکرده است، از جمله CMF Watch Pro 2، جانشین ساعت هوشمند چهار ستاره سال گذشته، CMF Watch Pro.

Nothing CMF Watch Pro 2 چگونه کار می کند را با CMF Watch Pro مقایسه کنید؟ و مهمتر از آن، آیا اگر نسل اول پوشیدنی را دارید، ارزش ارتقا دارد؟ 

ما مشخصات و ویژگی‌های این دو را با هم مقایسه کرده‌ایم و تفاوت‌های کلیدی بین آنها را در زیر برجسته کرده‌ایم.

Nothing CMF Watch Pro صفحه نمایش بزرگتری دارد

Nothing CMF Watch Pro اصلی دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتری نسبت به جانشین خود است که اندازه آن 1.96 اینچ در مقایسه با 1.32 اینچ است. هر دو نمایشگر AMOLED هستند، اگرچه CMF Watch Pro 2 جدیدتر به فناوری روشنایی خودکار مجهز شده است. 

اینکه اندازه CMF Watch Pro یا Watch Pro 2 را ترجیح می دهید به سلیقه شخصی بستگی دارد، اما شایان ذکر است که Watch Pro 2 دارای نرخ تازه سازی بالاتر 60 هرتز و حداکثر روشنایی 620 نیت در مقایسه با اول است. جنس ساعت 58 هرتز و 600 نیت. 

علاوه بر این، CMF Watch Pro 2 دارای بدنه ساعت آلیاژی آلومینیومی با قاب‌های قابل تعویض است که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز بین سبک‌ها جابجا شوید. 

Nothing CMF Watch Pro 2 بیش از 100 صفحه ساعت دارد

CMF Watch Pro 2 دارای گزینه های سفارشی سازی بیشتری نسبت به CMF Watch Pro است. در زمان راه اندازی، 80 صفحه ساعت موجود است که شامل ویدیوی پویا، طرح های تعاملی و گزینه های ثابت با نمایشگرهای همیشه روشن است. این تعداد تا پایان جولای به بیش از 100 خواهد رسید. 

در مقایسه، CMF Watch Pro «ده‌ها صفحه ساعت» از جمله انتخاب بین گزینه‌های پویا و استاتیک را با هشت طرح همیشه روشن ارائه می‌دهد. 

CMF Watch Pro 2 همچنین دارای یک عملکرد ویجت سفارشی جدید است که به شما امکان می دهد برنامه های پرکاربرد خود را در چهار صفحه قابل تنظیم اضافه کنید. برای مثال، می‌توانید ردیاب سلامت و تناسب اندام، برنامه هواشناسی یا کنترل‌های موسیقی را برای دسترسی سریع و آسان با کشیدن انگشت به سمت راست از صفحه اصلی ساعت اضافه کنید.

CMF Watch Pro 2

Nothing CMF Watch Pro 13 روز عمر باتری دارد

CMF Watch Pro اگرچه قدیمی‌تر از این دو است، اما باتری بزرگ‌تری نسبت به CMF Watch Pro 2 دارد. با ظرفیت 340 میلی‌آمپر ساعت، CMF Watch Pro تا 13 روز عمر باتری با استفاده معمولی و 11 روز با استفاده از آن را ارائه می‌کند. استفاده سنگین 

در مقایسه، ظرفیت باتری CMF Watch Pro 2 305 میلی‌آمپر ساعت است که تا 11 روز یا 9 روز با استفاده سنگین‌تر عمر می‌کند.

هیچ چیز CMF Watch Pro 2 کنترل حرکتی ندارد

پیروی از آخرین سری اپل واچ 9 و Ultra 2، CMF Watch Pro 2 کنترل ژست‌های حرکتی را ارائه می‌دهد که راه سریع‌تر و راحت‌تر برای تعامل با ساعت شما در حین حرکت است. 

هیچ چیز توضیح نمی دهد که می توانید «به سادگی مچ خود را بچرخانید یا تکان دهید تا عملکردهای سفارشی شده را فعال کنید» مانند پاسخ دادن به تماس ها، رد کردن آهنگ ها یا بررسی آب و هوا. 

CMF Watch Pro دارای عملکرد افزایش به حالت بیدار شدن است، با این حال در بررسی خود متوجه شدیم که پشتیبانی “اصلا” کار نمی کند، بنابراین باید به جای آن صفحه نمایش را با دکمه روشن کنید.

هر دو در حال حاضر یک قیمت هستند

هر دو CMF Watch Pro و CMF Watch Pro 2 جدید در حال حاضر دارای همان RRP با قیمت 69 پوند/69 دلار هستند. با این حال، از آنجایی که مورد اخیر اخیراً راه اندازی شده است، انتظار داریم CMF Watch Pro در آینده ای نزدیک قیمت خود را کاهش دهد.

خروج از نسخه موبایل