Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 7: کدام ارتقا را باید دریافت کنید؟

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 7: کدام ارتقا را باید دریافت کنید؟

سامسونگ به تازگی پرده گلکسی واچ 7 جدید و گلکسی واچ اولترا رده بالا را کنار زده است. در اینجا نحوه مقایسه این دو پوشیدنی آمده است.

در چند سال گذشته، سامسونگ چرخه به‌روزرسانی نسبتاً سنتی را برای محدوده پوشیدنی خود حفظ کرده است، و هر سال دو ساعت را معرفی می‌کند که از نظر ویژگی‌های ردیابی سبک یا تناسب اندام متمایز می‌شوند، اما برای سال 2024، این شرکت در نمودار کاملاً جدید قرار دارد. قلمرو.

ما قبلاً در مورد Galaxy Watch FE که اخیراً رونمایی شده و مقرون به صرفه است می دانیم، اما اکنون هدف پیش بینی شده Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra در ترکیب. در حالی که اکنون سه گزینه جدید گلکسی واچ وجود دارد که می‌توان از بین امسال انتخاب کرد، این مقاله بر روی دو پوشیدنی اخیر تمرکز می‌کند، با توجه به اینکه همزمان عرضه می‌شوند.

از آنجایی که این دو دستگاه در پایگاه‌های کاربری بسیار متفاوتی طراحی شده‌اند، در اینجا تفاوت‌های کلیدی بین Samsung Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra جدید وجود دارد.

Watch Ultra همه چیز در مورد فضای باز است

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید با توجه به اینکه این مورد برای رقابت مستقیم با Apple Watch Ultra 2 – Samsung Galaxy Watch Ultra آماده مقاومت در برابر عناصر است. ساخته شده از شاسی تیتانیوم درجه 4 و دارای مقاومت 10ATM در برابر آب با رتبه رسمی IP68.

در حالی که Samsung Galaxy Watch 7 دارای رتبه IP یکسانی است، می‌توان آن را فقط تا عمق 5ATM برد، که باعث می‌شود Ultra برای غواصان مناسب‌تر باشد. با این حال، در مورد صفحه نمایش، دوام یکسانی دارید، با استفاده از Sapphire Crystal در هر دو.

ما Samsung Galaxy Watch Ultra و Apple Watch Ultra به طور جداگانه، اگر کنجکاو هستید.

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 7 کدام ارتقا را باید دریافت کنید 3

یک دکمه جدید در Watch Ultra وجود دارد

از آنجایی که گلکسی واچ اولترا بیشتر با تمرینات طراحی شده است، عملکردهای بیشتری در راه یک دکمه سریع جدید ارائه شده است، که بسیار شبیه به دکمه عمل اپل واچ اولترا، می تواند به شما اجازه دهد. به یک ویژگی انتخابی سریعتر دسترسی داشته باشید.

دو نمونه‌ای که سامسونگ ارائه می‌کند این است که می‌توانید فوراً یک تمرین را شروع کنید یا یک برنامه ناوبری را برای دریافت بلبرینگ خود باز کنید. این به خودی خود یک تغییر دهنده بازی برای دریافت Ultra در مقابل Watch 7 کافی نیست، اما در لحظاتی که نمی خواهید منوها را برای پیدا کردن برنامه مورد نظر خود جستجو کنید، قدردانی خواهد شد.

گلکسی واچ 7 گزینه های اندازه بیشتری دارد

سامسونگ در گلکسی واچ اولترا سیاست «یک سایز متناسب با همه» را با یک گزینه 47 میلی‌متری برای فروش انتخاب کرده است. این ممکن است برای برخی خوب باشد، اما اگر ترجیح می‌دهید ساعت کوچک‌تری روی مچ خود داشته باشید، احتمالاً با Galaxy Watch 7 احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

درست مانند تماشا 6 قبل گلکسی واچ 7 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود. این انعطاف پذیری بیشتری را به مصرف کنندگان ارائه می دهد تا ساعتی را پیدا کنند که مطابق با سلیقه آنها باشد یا سبک آنها را تکمیل کند.

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 7 کدام ارتقا را باید دریافت کنید 4

باتری در Galaxy Watch Ultra پادشاه است

از آنجایی که Galaxy Watch Ultra با در نظر گرفتن کوهنوردان و دوندگان ماراتن طراحی شده است، یک باتری قابل توجه 590 میلی آمپر ساعتی به آن داده شده است تا بتواند خواسته های آن کاربران را برآورده کند، که آن را در مورد طول عمر بسیار مزیت می کند.

برای مقایسه، گلکسی واچ 7 دارای یک سلول 300 یا 425 میلی‌آمپر ساعتی است، بسته به اینکه گزینه کوچکتر 40 میلی‌متری یا بزرگ‌تر 44 میلی‌متری را داشته باشید. اگرچه تا زمانی که آنها را برای آزمایش تحویل نگیریم، نمی‌توانیم دقیقاً با یک بار شارژ دوام بیاوریم، اما می‌توان گفت که Galaxy Watch Ultra باید در اینجا برتر باشد.

تفاوت قیمت زیادی وجود دارد

علیرغم تمام ویژگی‌هایی که تاکنون ذکر شد، قیمت این ساعت‌ها احتمالاً برای اکثر مردم هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک عامل تعیین‌کننده خواهد بود. در این بخش، Galaxy Watch 7 با قیمت اولیه 289 پوند/299 دلار بسیار مقرون به صرفه تر است که بسته به اینکه شاسی بزرگتر می خواهید یا اتصال LTE می تواند افزایش یابد.

از طرف دیگر، Galaxy Watch Ultra دارای برچسب قیمت بسیار بالاتر 599 پوند / 649 دلار است که اگرچه ارزان تر از رقیب اپل واچ اولترا 2 است، اما همچنان با اختلاف بسیار زیادی آن را به گران ترین گلکسی پوشیدنی تبدیل می کند.

خروج از نسخه موبایل