Samsung Galaxy Watch 7 در مقابل Galaxy Watch 6: چه چیزی در سال 2024 جدید است؟

Samsung Galaxy Watch 7 در مقابل Galaxy Watch 6: چه چیزی در سال 2024 جدید است؟

سامسونگ جدیدترین پرچمدار پوشیدنی خود را معرفی کرد. Galaxy Watch 7. ساخته شده برای «تجربه سلامتی جامع»، Galaxy Watch 7 شامل به‌روزرسانی‌هایی از نسل قبلی خود، Galaxy Watch 6 است. 

پس با قیمت 289 پوند/299 دلار چه چیزی جدید است. Galaxy Watch 7؟ آیا باید از Galaxy Watch 6 ارتقا دهید؟ ما تفاوت‌های اصلی را در زیر برجسته کرده‌ایم تا بتوانید درباره ساعت‌های هوشمند Galaxy اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Galaxy Watch 7 بر روی پلتفرم جدید Exynos اجرا می شود

گلکسی واچ 7 دارای پردازنده جدید 3 نانومتری Exynos W1000 است. سامسونگ توضیح می‌دهد که این پردازنده اولین پردازنده‌ای است که از «گره پردازش پیشرفته ۳ نانومتری» استفاده می‌کند که عملکرد تراشه را افزایش می‌دهد و در عین حال ساعت را کوچک نگه می‌دارد. 

Exynos W1000 همچنین نوید قدرت چشمگیر را می دهد و می تواند برنامه های کلیدی را تا “2.7 برابر سریعتر” از Galaxy Watch 6 که بر روی پردازنده Exynos W930 اجرا می شود. نه تنها این، بلکه Exynos W1000 به لطف موتور همیشه روشن 2.5D، صفحه نمایش و صفحه ساعت پیشرفته را نیز ارائه می دهد.

گلکسی واچ 7 جدید همچنین اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که روی Wear OS 5. اگرچه ما هنوز نمی دانیم این دقیقاً شامل چه مواردی می شود، Google گفته است که سیستم عامل ساعت هوشمند “بهبود عملکرد نسبت به Wear OS 4” را به همراه خواهد داشت.

Samsung Galaxy Watch 7 اعتبار تصویر بررسی های مورد اعتماد

Galaxy Watch 7 در اکوسیستم Galaxy کار می کند

به‌طور طبیعی، به‌عنوان یک مدل گلکسی سامسونگ، گلکسی واچ 7 زمانی که با سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ جفت می‌شود، در اوج خود کار می‌کند. وقتی با یک گوشی گلکسی سازگار جفت می‌شود، کاربران می‌توانند از ژست‌ها برای کنترل سریع‌تر و راحت‌تر ساعت استفاده کنند که به شما امکان می‌دهد برای کنترل موسیقی، توقف تایمر و پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی، عقربه ساعت خود را دوبار فشار دهید. 

این همه چیز نیست. گلکسی واچ 7 همچنین در کنار حلقه گلکسی جدید کار خواهد کرد و نویدبخش دقت بهتر در ردیابی داده های سلامتی و تناسب اندام است. استفاده از این دو با هم باید مصرف باتری Galaxy Ring را نیز کاهش دهد.

Galaxy Watch 7 دارای سیستم GPS دو فرکانس است

در حالی که هر دو گلکسی واچ 7 و واچ 6 دارای GPS داخلی برای ردیابی و نقشه برداری مکان هستند، گلکسی واچ 7 به جای آن یک سیستم GPS با فرکانس دوگانه ارائه می دهد. 

اساساً سیستم‌های فرکانس دوگانه، امکان ردیابی مکان دقیق‌تر را فراهم می‌کنند، به‌ویژه زمانی که در محیط‌های چالش برانگیز مانند احاطه شده توسط ساختمان‌های بلند در مناطق شهری یا مناطق دورافتاده‌تر هستید.

Galaxy Watch 7 دارای حسگر BioActive پیشرفته است

Galaxy Watch 7 دارای حسگر BioActive پیشرفته است که به لطف حسگرهای ارتقا یافته، بینش سلامت دقیق تری را ارائه می دهد. اکنون LED های بیشتری برای بهبود دقت در چندین معیار سلامتی در مقایسه با Galaxy Watch 6 وجود دارد، از جمله ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون و سطح استرس.

سنسور BioActive در Galaxy Watch 5 یافت شد و سه حسگر سلامت را کنترل می‌کند: ECG، ضربان قلب نوری و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک.

خروج از نسخه موبایل