فناوری

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Apple Watch Ultra 2: پنج تفاوت اصلی

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Apple Watch Ultra 2: پنج تفاوت اصلی

سامسونگ به‌تازگی یک ساعت هوشمند کاملاً جدید راه‌اندازی کرده است تا با Apple Watch Ultra 2 روبه‌رو شود. در اینجا نحوه مقایسه آن‌ها آمده است.

در حالی که چند ساعت اخیر سامسونگ گلکسی به خودی خود دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌اند، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد روش متفاوتی را برای سال 2024 امتحان کند زیرا این شرکت خط پوشیدنی خود را برای رقابت مستقیم‌تر با اپل اصلاح کرده است.

علاوه بر Samsung Galaxy Watch FE (به جایگزین سامسونگ برای Apple Watch SE)، این شرکت به تازگی گلکسی واچ جدید 7 که برای اکثر مردم جذاب خواهد بود و Samsung Galaxy Watch Ultra.

به راحتی می توانید از روی نام آن حدس بزنید که دستگاه دوم پاسخ سامسونگ به Apple Watch Ultra 2، بنابراین اگر می خواهید بدانید که این دو پوشیدنی برتر چگونه با هم مقایسه می شوند، در اینجا نکات کلیدی وجود دارد که باید بدانید.

هر دو ساعت از تیتانیوم استفاده می کنند

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که اپل هنگام راه‌اندازی خط واچ اولترا از آن استفاده کرد، استفاده از یک شاسی تیتانیومی فوق‌العاده بادوام بود که به آن اجازه می‌داد در سفرهای غواصی تفریحی پوشیده شود.

سامسونگ با استفاده از تیتانیوم درجه 4 گلکسی واچ اولترا همین مسیر را طی کرده است و آن را تا 10ATM مقاوم کرده است (درست مانند Ultra 2) و دارای رتبه رسمی IP68 است که کمی با IP6X اپل واچ اولترا متفاوت است. 2.

Samsung Galaxy Watch Ultra
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Apple Watch Ultra 2 پنج تفاوت اصلی 2

گلکسی واچ اولترا باتری بزرگتری دارد

هر گونه عواقبی را در اینجا مشاهده کنید زیرا تا زمانی که Samsung Galaxy Watch Ultra را برای آزمایش در اختیار نگیریم، عملکرد دقیق باتری را نمی دانیم، اما حداقل روی کاغذ، سلول بزرگتری نسبت به دستگاه اپل دارد.

با باتری 590 میلی آمپر ساعتی که بر سلول کوچکتر 564 میلی آمپر ساعتی موجود در اپل واچ اولترا 2 برتری دارد، این احتمال وجود دارد که ساعت سامسونگ در هر زمان بیشتر دوام بیاورد. اگر این موضوع به پایان برسد، با توجه به اینکه کوهنوردان و دوندگان ماراتن می‌خواهند از هر ساعتی که تصمیم به خرید دارند تا حد ممکن عمر باتری را کم کنند، این می‌تواند یک موهبت بزرگ باشد.

برنده اپل واچ اولترا 2 در اندازه صفحه

Apple Watch Ultra 2 علیرغم داشتن باتری کمی کوچکتر، می تواند به داشتن نمایشگر بزرگتر ببالد. Ultra 2 با صفحه نمایش 1.92 اینچی نسبت به صفحه نمایش 1.5 اینچی Samsung Galaxy Watch Ultra دارای صفحه نمایش بیشتری برای بازی است.

پوشیدنی پرچمدار سامسونگ ارزان تر است

یکی از مواردی که در برابر اپل واچ اولترا 2 موثر است، برچسب قیمت بالای 799 پوند / 799 دلار آن است که نسبت به ساعت‌های خارجی مشابهی مانند گارمین و کوروس بسیار بالاتر است. در حالی که سامسونگ سعی کرده از Watch Ultra 2 در ویژگی‌ها تقلید کند، اما در مورد قیمت در جهت مخالف حرکت کرده است.

در زمان عرضه، Samsung Galaxy Watch Ultra از 599 پوند / 649 دلار شروع می شود که 200 پوند / 150 دلار ارزان تر از Apple Watch Ultra 2 است. تنها بر این اساس، پیشنهاد سامسونگ می تواند در اکوسیستم اندروید بسیار محبوب شود. ، اما فقط زمان مشخص خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا