فناوری

Samsung Galaxy Ring در مقابل حلقه Oura: مقایسه حلقه های هوشمند

Samsung Galaxy Ring در مقابل حلقه Oura: مقایسه حلقه های هوشمند

حلقه‌های هوشمند در حال افزایش محبوبیت هستند و سامسونگ جدیدترین برند فناوری است که نسخه خود را از ردیاب سلامتی کم‌کلید ایجاد کرده است. اما چگونه می توان آن را با یکی از محبوب ترین حلقه های هوشمند در اطراف، یعنی حلقه اورا مقایسه کرد؟

ما ویژگی‌ها و تفاوت‌های کلیدی را بین جدید مقایسه کرده‌ایم Samsung Galaxy Ring و حلقه اورا در زیر، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدام حلقه هوشمند ممکن است برای نیازهای شما مناسب تر باشد.

حلقه گلکسی به اشتراک نیاز ندارد

حلقه گلکسی سامسونگ تمامی ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام خود را بدون نیاز به سرویس اشتراک پولی ارائه می‌کند. با تشکر از برنامه Samsung Health، که در دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است، می‌توانید به تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Galaxy Ring خود دسترسی داشته باشید، مانند تجزیه و تحلیل خواب، امتیاز انرژی و پایش ضربان قلب.

اگرچه می‌توانید از حلقه Oura بدون ثبت‌نام برای عضویت ماهانه یا سالانه آن استفاده کنید، اما به طیف کاملی از مزایا و بینش‌ها، مانند تجزیه و تحلیل عمیق خواب، پایش ضربان قلب و بینش‌های شخصی‌شده سلامتی دسترسی نخواهید داشت. .

عضویت Oura از 5.99 پوند/5.99 دلار/5.99 یورو در ماه یا 69.99 پوند/69.99 دلار/69.99 یورو در سال شروع می شود.

مثل آخرین Apple Watch Series 9 و Ultra 2، حلقه کهکشان دارای عملکرد مفید Gestures است که راهی سریع و راحت برای تعامل با Galaxy Watch شما در حین حرکت است، اما تنها زمانی در دسترس است که به تلفن‌های هوشمند Samsung Galaxy سازگار متصل شوید.

به سادگی انگشتان خود را روی دست حلقه دار خود دوبار فشار دهید تا دوربین خود را کار کنید یا زنگ هشدار را رد کنید. 

اگرچه ممکن است گلکسی رینگ هنگام جفت شدن با گوشی هوشمند گلکسی بهترین عملکرد را داشته باشد، اما سامسونگ رسماً اعلام کرده است که حلقه با همه دستگاه‌هایی که بر روی اندروید 11 به بعد اجرا می‌شوند سازگار است.

در نهایت، Oura Ring با آیفون‌های دارای iOS 15 و بالاتر، همراه با اندرویدهای دارای Android نسخه 8.0 و بالاتر سازگار است.

حلقه اورا در دو طرح مختلف موجود است

در حالی که هر دو در طیف وسیعی از اندازه‌های حلقه ایالات متحده موجود هستند، حلقه Oura دارای دو طرح برای انتخاب است: Heritage، طرح کلاسیک فلات و Horizon، شکلی براق و دایره‌ای. طرح Heritage در چهار رنگ در دسترس است در حالی که Horizon دارای حداکثر شش گزینه است. 

Scratches on the Oura Ring 3
حلقه اورا

از طرف دیگر، حلقه گلکسی در سه رنگ و فقط یک شکل موجود است. حلقه گلکسی همچنین وزن کمتری از Oura دارد و بسته به اندازه حلقه شما بین 2.3 تا 3 گرم است، در حالی که Oura بین 4 تا 6 است. حلقه گلکسی نیز 7 میلی متر عرض دارد در حالی که اورا 7.9 میلی متر است.

حلقه کهکشان دارای رتبه IP68 است

Ring Galaxy و Oura Ring هر دو دارای رتبه 10ATM هستند، به این معنی که تا 100 متر در برابر آب مقاوم هستند. حلقه گلکسی با برخورداری از استاندارد IP68 خود را جدا می کند، به این معنی که به همان اندازه در برابر آب مقاوم است. حلقه Oura به طور رسمی این رتبه بندی را ندارد.

در مورد دوام، حلقه گلکسی از تیتانیوم درجه پنج ساخته شده است که هم سبک وزن و هم ضد خش است. Oura همچنین از تیتانیوم بادوام با پوشش PVD ساخته شده است، با این حال، Oura گفته است که با گذشت زمان حلقه می تواند “خراش های جزئی با ساییدگی و پارگی معمولی” داشته باشد.

حلقه اورا ارزانتر است

حلقه Oura RRP اولیه 299 پوند/299 دلار برای طراحی Heritage دارد که به 329 پوند/329 دلار برای Horizon می‌رسد. گلکسی رینگ RRP بالاتری معادل 399 پوند / 399 دلار دارد و از 24 جولای در دسترس خواهد بود. 

اما به خاطر داشته باشید که Galaxy Ring نیازی به هزینه های اضافی یا اشتراک ماهانه ندارد، در حالی که Oura واقعاً به اشتراک نیاز دارد تا بیشترین بهره را از آن ببرد، به این معنی که در نهایت ممکن است هزینه بیشتری از Galaxy Ring داشته باشد.< /p>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا