تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری مالی در مراحل اولیه فرامرزی و داخلی در چاپ سه بعدی

تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری مالی در مراحل اولیه فرامرزی و داخلی در چاپ سه بعدی

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

پروفسور سیلویا ماسینی و نویسنده همکار یوجین دی. هان سرمایه گذاری مالی در مراحل اولیه را در چاپ سه بعدی تجزیه و تحلیل می کنند و محرک های کلیدی و الگوهای جغرافیایی را بررسی می کنند. کار آنها منتشر شده است در مجله مدیریت بین‌المللی.< /p>

چاپ سه بعدی یک فناوری دیجیتال نسبتاً جدید است که می تواند نحوه سازماندهی عملیات نوآوری و تولید خود را در سطح محلی و جهانی شرکت ها تغییر دهد. در حالی که چاپ سه بعدی توسط سازمان های مختلف در سراسر جهان پذیرفته می شود، تحقیقات آکادمیک تجربی در مورد سرمایه گذاری در مراحل اولیه سه بعدی تکنولوژی چاپ هنوز محدود هستند.

در مقاله، نویسندگان جغرافیای اکوسیستم چاپ سه بعدی را در نظر می گیرند. برای روشن کردن تامین مالی سرمایه گذاری در شرکت های دولتی اولیه که در حال توسعه نوآوری در این فناوری هستند.

با استفاده از مجموعه داده جمع آوری شده دستی از 500 سرمایه گذاری در سطح شرکت، آنها فرض می کنند که سرمایه گذاری چاپ سه بعدی به کشورهایی با ظرفیت نوآوری بیشتر، کشورهایی با شایستگی های سرمایه انسانی بیشتر و کشورهای دارای دستمزدهای بالاتر.

آنها دریافتند که سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر به نفع شرکت‌هایی است که فناوری چاپ سه‌بعدی را در مکان‌های دستمزد بالاتر و در کشورهایی با سطح ظرفیت نوآورانه‌تر توسعه می‌دهند، و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در اکوسیستم‌های چاپ سه‌بعدی بیشتر در مکان‌هایی انجام می‌شود که قبلاً یک اکوسیستم وجود دارد.

این مطالعه یکی از اولین مطالعاتی است که الگوهای دقیق سرمایه گذاری جهانی را بررسی می کند. در یک اکوسیستم فناوری دیجیتال جدید – پرینت سه بعدی، یک فناوری فزاینده مهم برای نوآوری.

اطلاعات بیشتر:
یوجین دی هان و همکاران، سرمایه گذاری مالی در مراحل اولیه فرامرزی و داخلی در چاپ سه بعدی: دیدگاهی تجربی در مورد رانندگان و مکان ها، مجله مدیریت بین المللی (2024). DOI: 10.1016/j.intman.2024.101172

تهیه شده توسط
دانشگاه منچستر

<استفاده از href="https://techx.b-cdn.net/tmpl/v2/img/svg/sprite.svg#icon_open" x="0" y="0"/>

نقل:
تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری مالی در مراحل اولیه فرامرزی و داخلی در چاپ سه بعدی (2024، 11 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://techxplore.com/news/2024-07-border-domestic-early-stage-financial.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

خروج از نسخه موبایل