سری OPPO Find X8 مجهز به MediaTek Dimensity 9400 SoC، صفحه نمایش 1.5K+ است.

سری OPPO Find X8 مجهز به MediaTek Dimensity 9400 SoC، صفحه نمایش 1.5K+ است.

سری OPPO Find X اخیرا توصیه شده برای بازگشت به هند با سری OPPO Find X8 آینده. علاوه بر این، برخی از کارشناسان اطلاعاتی را نیز به جزئیات کلیدی تلفن های سری Find X8. شایان ذکر است، انتظار می‌رود این سری شامل Find X8، Find X8 Pro و Find X8 Ultra باشد که یک مدل بیشتر از سری قبلی که با Find X7 و Find X7 Ultra عرضه شده بودند، باشد. با این حال، نوع Pro هنوز حدس زده می شود. به جزئیات مورد انتظار گوشی‌های سری OPPO Find X8 نگاهی بیندازید.

چیپ‌ست OPPO Find X8، جزئیات نمایشگر به‌خوبی معرفی شد

جزئیات چیپ‌ست

  • بدون ذکر نام دستگاه‌ها، ایستگاه چت دیجیتالی را با خبر از طریق Weibo جزئیات کلیدی سری Find X8، احتمالا Find X8 و Find X8 Pro را فاش کرد.
  • طبق گزارش اطلاعات، این گوشی‌های سری Find X8 ممکن است دارای چیپست MediaTek Dimensity 9400 باشند که چندین گزارش‌ها.
  • در مقایسه، Find X7 راه اندازی شد با MediaTek Dimensity 9300 SoC، که ما در تلفن هایی مانند Vivo X100 و Vivo X100 Pro.
  • در همین حال، نسخه Ultra دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 است که چندین گوشی پرچمدار را تامین می کند.
  • به ویژه MediaTek. چیپست Dimensity 9400 هنوز راه اندازی نشده است و همچنین انتظار می رود< /a> در سری آتی Vivo X200 نمایش داده می شود.

جزئیات نمایش

  • DCS همچنین اشاره کرد که پیش‌بینی می‌شود هر دو تلفن دارای صفحه‌نمایش با وضوح +1.5K برای خروجی بصری بهتر باشند.
  • مخبر همچنین اضافه کرد که Find X8 ممکن است دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی باشد. نمایشگر، در حالی که پیش بینی می شود Find X8 Pro دارای یک صفحه نمایش تخت خمیده 6.7 یا 6.8 اینچی باشد.
  • برای یادآوری، نسخه استاندارد Find X7 با یک صفحه نمایش عرضه شد. صفحه نمایش 6.78 اینچی، در حالی که نوع Ultra شامل یک صفحه نمایش 6.78 اینچی است.

در گذشته اخیر، تعدادی از جزئیات مورد انتظار از این تلفن ها به صورت آنلاین ظاهر شده است. اگرچه تایید نشده است، اما حدس زده می شود که سری Find X8 ممکن است دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تلفن های سری Find X7 باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای حسگر اثر انگشت نوری باشد، در حالی که نوع Ultra ممکن است یک حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر ارائه دهد.

با این حال، شایان ذکر است که این جزئیات در مورد Find X8 سریال ها بر اساس حدس و گمان هستند بنابراین، باید آن را با کمی نمک مصرف کنید. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی‌ها تا پایان سال 2024 رسمی شوند. بنابراین، ممکن است با نکات بیشتری در مورد این گوشی‌ها مواجه شویم. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

خروج از نسخه موبایل