طراحی سری Realme 13 Pro 5G قبل از عرضه به طور رسمی فاش شد

طراحی سری Realme 13 Pro 5G قبل از عرضه به طور رسمی فاش شد

سری Realme 13 Pro قرار است به زودی در هند عرضه شود و این شرکت مانند سری Realme 12 Pro روی دوربین‌ها حسابداری کرده است. پیش از این اعلامیه که انتظار می‌رود اواخر این ماه باشد، این شرکت رسما از طراحی Realme 13 Pro رونمایی کرد. ما این بار نیز یک ماژول دوربین دایره ای آشنا را دریافت می کنیم، اما پنل پشتی تغییرات جزئی طراحی می کند. 

طراحی سری Realme 13 Pro 5G فاش شد

  • Realme 13 Pro 5G را می‌توان در رنگ جدید Monet Gold مشاهده کرد، اما سایه Monet Purple نیز وجود خواهد داشت. 
  • این گوشی در نسخه پشت شیشه ای موجود خواهد بود، در حالی که نسخه با گزینه چرم گیاهی در پشت در رنگ سبز زمردی عرضه می شود. 
  • Realme با موزه هنرهای زیبا، بوستون (MFA) همکاری کرده و از مونه الهام گرفته شده است. شاهکارها.
  • رندر به اشتراک گذاشته شده توسط این برند نشان می دهد که گوشی دارای دوربین سه گانه و فلاش LED خواهد بود. ما همچنین شاهد نام تجاری HyperImage هستیم.
  • Realme 13 Pro 5G دارای یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی و لبه‌های خمیده در کناره‌ها خواهد بود.
  • کلید تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش در لبه سمت راست قرار دارد.

طراحی Realme 13 Pro دارای میلیون‌ها ذره درخشان است که بر روی شیشه AG بسیار براق قرار گرفته است، که سپس تعامل پویا نور و سایه را بازتولید می‌کند. همانطور که در آثار مونه یافت می شود. این شرکت همچنین این گوشی هوشمند را به طراحی Sunrise Halo مجهز می کند تا از بافت لوکس 360 درجه در سطح ساعت اطمینان حاصل کند.

تأیید شده است که سری Realme 13 Pro با دوربین‌های دوگانه سونی عرضه می‌شود که شامل اولین دوربین اصلی سونی LYT-701 و دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ سونی LYT-600 است. این دستگاه همچنین با گواهینامه دوربین رزولوشن بالا TUV Rheinland معرفی خواهد شد. انتظار می رود سری Realme 13 Pro در این ماه در هند عرضه شود اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. از آنجایی که شروع به فاش کردن/سرزنش کردن جزئیات جدیدتر کرده است، باید مدت زیادی طول نکشید تا جزئیات بیشتری را بدانیم.

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل