فناوری

کتابخانه داده های عملیاتی تجزیه و تحلیل شبکه های الکتریکی پیچیده را امکان پذیر می کند

کتابخانه داده های عملیاتی تجزیه و تحلیل شبکه های الکتریکی پیچیده را امکان پذیر می کند

'Check out' that power.
Grid Signature Event Library با فراهم کردن دسترسی به مجموعه داده‌های شکل موج از عملیات شبکه، به درک ابزار و محقق از رفتار شبکه انرژی می‌دهد. اعتبار: آدام مالین/ORNL، وزارت انرژی ایالات متحده

محققان آزمایشگاه ملی Oak Ridge یک کتابخانه مجازی جدید باز کرده‌اند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند شکل موج‌ها را به جای کتاب‌ها بررسی کنند.

کتابخانه امضای رویداد Grid مجموعه‌ای از مجموعه داده‌های آنلاین با دسترسی آزاد است که حاوی شکل موج، که نمایش‌های بصری رفتارهای شبکه الکتریکی هستند. تاسیسات و موسسات تحقیقاتی داده‌های ناشناس شامل اطلاعات ولتاژ، جریان و فرکانس جمع‌آوری‌شده توسط تجهیزات عملیاتی را ارائه کردند. تا کنون، بیش از 350 کاربر در سراسر جهان از این کتابخانه استفاده کرده اند، که درک حیاتی از یک شبکه پیچیده به طور فزاینده را فراهم می کند.

آرون ویلسون از ORNL که این ابزار را مدیریت می کند، گفت: “محققان می توانند متغیرهای مختلفی را جستجو کنند، مانند نوع حسگر یا شرح رویداد – برای مثال، شکل موجی که نشان دهنده یک ترانسفورماتور دمیده شده و تأثیر آن بر ولتاژ خط انتقال است.” .

مقاله اخیر در IEEE Access مجموعه داده‌ها و آنها را شرح داده است. برنامه های کاربردی. یادگیری ماشینی می‌تواند برای تشخیص شکل‌های موجی آموزش داده شود که هشدار اولیه خرابی تجهیزات را ارائه می‌دهد و اپراتورهای سیستم قدرت را قادر می‌سازد تا از خاموشی، آتش‌سوزی و آسیب به شبکه برق.

اطلاعات بیشتر:
آرون جی. ویلسون و همکاران، کتابخانه امضای رویداد شبکه: مخزن با دسترسی آزاد امضاهای اندازه‌گیری سیستم قدرت، دسترسی IEEE (2024). DOI: 10.1109/ACCESS.2024.3404886

تهیه شده توسط
آزمایشگاه ملی اوک ریج

<استفاده از href="https://techx.b-cdn.net/tmpl/v2/img/svg/sprite.svg#icon_open" x="0" y="0"/>

نقل:
کتابخانه داده های عملیاتی تجزیه و تحلیل شبکه های الکتریکی پیچیده را امکان پذیر می کند (2024، 11 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://techxplore.com/news/2024-07-library-enables-analysis-complex-electric.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا