طراحی Redmi K70 Ultra به طور رسمی قبل از عرضه معرفی شد

طراحی Redmi K70 Ultra به طور رسمی قبل از عرضه معرفی شد

Redmi K70 Ultra برای عرضه در چین تایید شد این ماه. این تایید پس از ماه‌ها شایعات و درز ارائه می‌شود. اطراف Redmi K70 Ultra. این قدرتمندترین مدل برای پیوستن به سری Redmi K70 است که در نوامبر سال گذشته عرضه شد. Redmi K70 Ultra یا “Extreme Edition” توسط این برند مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و طراحی و رنگ آن رسماً فاش شده است.

Redmi K70 Ultra طراحی شده

Redmi K70 Ultra در یک مدل عرضه خواهد شد. رنگ شیشه یخی، که گوشی را در این سایه مایل به آبی روشن پر می کند. این گوشی همچنین دارای قاب وسط فلزی و پشت شیشه ای است. درست مانند سری Redmi K70، مدل Ultra نیز دارای یک ماژول دوربین بسیار برجسته در پشت سه سنسور و یک فلاش LED است. این تصویر تیزر تأیید می کند که Redmi K70 Ultra دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی هوش مصنوعی با OIS است.

Redmi همچنین جزئیات دیگری را در مورد K70 Ultra از طریق تصاویر بیشتر در Weibo فاش کرده است. تایید شده است که Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش 1.5K AMOLED با فناوری کاهش نور PWM با فرکانس فوق العاده بالا 3840 هرتز است. این دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده یخ سه بعدی و «پمپ سرد گردش یخ» است که گفته می‌شود قدرتمندترین طراحی اتلاف حرارت شیائومی است. طبق گفته شیائومی، Redmi K70 Ultra نیز 2.38 میلیون امتیاز در بنچمارک AnTuTu به دست آورده است.

Redmi K70 Ultra همچنین تأیید شده است که از تراشه MediaTek Dimensity 9300+ پشتیبانی می‌کند. این قدرتمندترین چیپست مدیاتک تاکنون است. این گوشی هوشمند همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود.

Redmi K70 Ultra در این ماه در چین عرضه می‌شود، اگرچه تاریخ عرضه آن هنوز تایید نشده است. حدس زده می شود که Redmi K70 Ultra با نام Xiaomi 14T Pro در سطح جهانی عرضه شود. این بر اساس Redmi K60 Ultra سال گذشته است که با نام Xiaomi 13T Pro در بازارهای خارج از چین عرضه شد.

<پانویس>

< meta content="2024-07-11T14:41:46+05:30"/>

خروج از نسخه موبایل