در اینجا نحوه ظاهر تاشوهای تاشوی آینده هواوی آمده است

در اینجا نحوه ظاهر تاشوهای تاشوی آینده هواوی آمده است

شاید هواوی دیگر در هند در دسترس نباشد، اما این برند همچنان بسیار فعال است. حتی در بازار تاشو، هواوی گوشی های جدیدی را روانه بازار کرده و حتی اولین گوشی تاشو با چهار دوربین خارجی را معرفی کرده است. این Huawei Pocket 2 است و این تاشو اوایل فوریه امسال معرفی شد. اکنون، برخی از طرح‌های ثبت شده توسط هوآوی به ما ایده می‌دهند که گوشی‌های تاشو آینده این برند چینی چگونه می‌توانند باشند. 

گوشی های تاشو آینده از هواوی

Huawei چند طرح را برای تلفن های تاشو آینده خود به ثبت رسانده است. این توسط 91mobiles در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) مشاهده شد. از آنجایی که اینها پتنت هستند، تأیید نمی کند که هواوی از این طرح ها استفاده خواهد کرد. اما می توان از این پتنت ها انتظار طراحی مشابهی داشت. 

طبق اختراعات، پنج طرح برای طرح تاشو تاشو وجود دارد. به طور کلی، طراحی تاشو یکسان است اما محل قرارگیری دوربین برای هر مدل متفاوت است. در حال حاضر، Huawei Pocket 2 دارای چهار دوربین است که در یک ماژول منفرد قرار گرفته اند. این یک حلقه دیگر درست در زیر است که صفحه نمایش جلد را در خود جای داده است. 

Huawei Pocket 2

در جدیدترین پتنت‌ها، یک طرح با دو حلقه دایره‌ای در قسمت بیرونی گوشی وجود دارد که یکی بزرگ‌تر از دیگری است. دو حلقه به صورت مورب قرار گرفته اند. می توانیم فرض کنیم که حلقه بزرگتر صفحه نمایش پوشش را در خود جای می دهد، در حالی که حلقه کوچکتر دارای دوربین است. حق اختراع دیگر مشابه Huawei Pocket 2 است با این تفاوت که حلقه های دایره ای به صورت افقی و نه عمودی قرار می گیرند. حلقه های دایره ای هم اندازه هستند. 

هواوی همچنین در حال آزمایش ماژول‌های دوربین مربعی شکل برای تلفن‌های تاشو خود است. مشابه حلقه های دایره ای، یک ثبت اختراع یک مربع بزرگتر و یک کوچکتر که به صورت عمودی قرار گرفته است را نشان می دهد.  

یکی دیگر به صورت مورب و دیگری به صورت افقی قرار گرفته است. اینها همان طرح‌ها هستند با این تفاوت که هوآوی از شکل دایره‌ای به مربع تغییر شکل داده است.

این پیام واضح است، اگرچه هواوی همچنان به آزمایش الگوی طراحی مشابه با تاشوهای تاشوی آینده خود ادامه می‌دهد. اما مانند برندهای دیگری مانند سامسونگ< /a> و موتورولا در حال حرکت به سمت صفحه نمایش پوششی بزرگتر هستند، بنابراین برای کاربران راحت تر است که کارها را بدون نیاز به باز کردن تلفن خود هر بار انجام دهند. اما همانطور که در بالا ذکر شد، اینها فقط پتنت هستند و طرح های نهایی همیشه در معرض تغییر هستند. 

خروج از نسخه موبایل