اولین گوشی هوشمند HMD در هند بالاخره تاریخ عرضه را دریافت کرد، نام Arrow به دلیل مشکل قانونی حذف شد

اولین گوشی هوشمند HMD در هند بالاخره تاریخ عرضه را دریافت کرد، نام Arrow به دلیل مشکل قانونی حذف شد

HMD سخت در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند خود را در هند عرضه کند. در حالی که HMD Skyline در اینترنت در حال پخش است و انتظار می رود توسط پایان این ماه، این شرکت قصد دارد یک دستگاه کاملاً متفاوت را روانه بازار کند. بیایید نگاهی بیندازیم به همه چیزهایی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند HMD آینده می دانیم. 

راه‌اندازی HMD Arrow در هند تایید شد 

پس از ماه‌ها افشای اطلاعات و تیزرها، این شرکت بالاخره آماده است تا به پایان برسد. از اولین گوشی خود در هند. این شرکت قصد دارد رویدادی را در 25 جولای در هند برگزار کند تا اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کند. 

اما، HMD با مشکلات قانونی در مورد نام “پیکان” دستگاه مواجه است. این احتمال وجود دارد که این شرکت از دستگاه با نام دیگری در این رویداد رونمایی کند. HMD هنوز در مورد جزئیات زمان راه اندازی دستگاه صحبت نمی کند اما قول داده است که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک بگذارد. 

HMD Arrow: آنچه تاکنون می دانیم

تا همین اواخر، حدس می زد که HMD Arrow یک تغییر نام تجاری HMD Pulse در یک سایه جدید. با این حال، بعداً فاش شد که نشان داد این گوشی یک مدل کاملاً جدید خواهد بود. گزارش دیگر نشان می‌دهد که این دستگاه با طراحی جدید، پشتیبانی از 5G، تنظیمات دوربین بهتر، مشخصات ارتقا یافته و یک چیپست جدید در راس آن ارائه خواهد شد.

حرفی که در خیابان وجود دارد این است که دستگاه زیر 20000 روپیه در هند به فروش می رسد. اگر درست باشد، اولین گوشی HMD با CMF Phone 1، Moto G85 5G، Lava Blaze X، و OnePlus Nord CE 4 Lite، که در همان محدوده قیمت موجود هستند. 

متأسفانه، این تنها چیزی است که تا کنون در مورد این گوشی HMD آینده می دانیم. با این حال، انتظار داریم در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم، پس با ما همراه باشید. 

خروج از نسخه موبایل