نشت Google Pixel Watch 3 به‌روزرسانی‌های نمایشگر و حاشیه‌های کوچک‌تر را برجسته می‌کند

نشت Google Pixel Watch 3 به‌روزرسانی‌های نمایشگر و حاشیه‌های کوچک‌تر را برجسته می‌کند

غول فناوری گوگل قرار است Pixel Watch 3 را در رویداد ساخته شده توسط Google، که در 13 آگوست برگزار می شود. پیش از آن، یک نشت جدید به ارتقای صفحه نمایش ساعت هوشمند، جزئیات باتری، گزینه های رنگی و موارد دیگر اشاره می کند. قابل ذکر است، چندین جزئیات در مورد ساعت هوشمند آینده قبلاً ظاهر شده است آنلاین اخیراً. در اینجا سایر جزئیات مورد انتظار Pixel Watch 3 آمده است.

نمایشگر Google Pixel Watch 3، باتری، جزئیات دیگر

  • بر اساس < یک href="https://www.androidauthority.com/exclusive-google-pixel-watch-3-changes-3458593/" rel="nofollow" class="external">گزارش توسط Android با اعتبار، Google Pixel Watch 3 به جای تنها 41 میلی‌متر، همانطور که در Pixel Watch 2 دیدیم، در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد. با این حال، تأیید نشده است، اما نوع بزرگ‌تر ممکن است Pixel Watch 3 XL باشد. .
  • هر دو نوع می‌توانند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در مقایسه با حداکثر ۱۰۰۰ نیت در Pixel Watch 2 ارائه دهند. nits با روشنایی بالا دید بهتری را در زیر نور مستقیم خورشید فراهم می‌کند.
  • حدس زده می‌شود که Pixel Watch 3 و نوع XL حاشیه‌های کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهند، زیرا ممکن است با حاشیه‌های 4.5 میلی‌متری در مقایسه با 5.5 میلی‌متری در Pixel Watch 2 عرضه شوند.
  • این گزارش اشاره می‌کند که نسخه 41 میلی‌متری Pixel Watch 3 ممکن است با باتری 310 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود، برخلاف Pixel Watch 2 که 306 میلی‌آمپر ساعت در Pixel Watch 2 ارائه می‌کند. در همین حال، شایعه شده است که نوع 45 میلی‌آمپر ساعتی باتری بزرگ‌تری ارائه می‌کند. باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی.
  • همانند Pixel Watch 2، هر دو مدل 4 میلی‌متری و 45 میلی‌متری به پلتفرم Qualcomm Snapdragon W5 و یک پردازنده مشترک سفارشی مجهز خواهند شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها به احتمال زیاد برای برنامه «دستگاه من را پیدا کن» دارای پهنای باند فوق‌العاده (UWB) باشند.
  • طبق گزارش، Pixel Watch 3 احتمالاً دارای قاب نقره‌ای/بایند، قاب Hazel/Hazel خواهد بود. بند، قاب مشکی/بند ابسیدین، قاب طلایی/بند فندقی، و قاب نقره ای/رنگ نوار چینی. قابل توجه است که برخی از این گزینه‌های رنگی در نسخه قبلی نیز دیده می‌شد.

طراحی Google Pixel Watch 3

گزارش فعلی فاش نمی‌کند. هر گونه جزئیات دیگر در مورد پیکسل واچ 3، اما گزارش های اخیر نشان می دهد که ممکن است از نظر طراحی شبیه پیکسل واچ 2 باشد. ساعت هوشمند گوگل که هنوز راه اندازی نشده است احتمالاً مانند مدل قبلی دارای صفحه نمایش دایره ای و تاج چرخشی خواهد بود. با این حال، می‌توان انتظار داشت که ضخیم‌تر از Pixel Watch 2 باشد تا باتری بزرگ‌تری را در خود جای دهد. احتمالاً یک صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED با چندین ویژگی نظارت بر سلامت و تناسب اندام ارائه می دهد.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

خروج از نسخه موبایل