KONAMI در Gamescom است، اما فقط برای Yu-Gi-Oh! TCG

KONAMI در Gamescom است، اما فقط برای Yu-Gi-Oh! TCG

در اوایل این هفته، کارکنان Gamescom ایمیلی را به مطبوعات ارسال کردند که در آن از برخی از غرفه‌داران تایید شده نام برده شد و این لیست شامل KONAMI بود. در واقع، هنگام بررسی برنامه Gamescom biz، می‌توانم تأیید کنم که KONAMI یک غرفه در سالن 4.1، A071/D080، که در منطقه تجاری است، ایمن کرده است.

شما می‌توانید ببخشید که فکر می‌کنید بازسازی‌های مورد انتظارشان را می‌آورند: Silent Hill 2 و Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. با این حال، این چیزی نیست که KONAMI امسال در آنجا نشان می‌دهد: همانطور که با آژانس روابط عمومی آنها تأیید کردم، ناشر ژاپنی تنها بر روی بازی محبوب و محبوب تجاری Yu-Gi-Oh تمرکز خواهد کرد.

نیازی به گفتن نیست که هم برای ما به عنوان اعضای مطبوعات و هم برای شما به عنوان خوانندگان بسیار ناامید کننده است، زیرا هیچ برداشت یا اطلاعات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن برای هر یک از بازی ها وجود نخواهد داشت. دست کم تعجب آور است، به خصوص برای Silent Hill 2، که برنامه ریزی شده است که فقط یک ماه و نیم پس از Gamescom روی رایانه شخصی و پلی استیشن 5 عرضه شود.

هنوز تاریخ انتشاری برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نداریم، اما KONAMI قبلاً باز کردن پیش‌سفارش‌ها برای نسخه‌های خرده‌فروشی. به این ترتیب، بعید است که بازی بیش از چند ماه از راه اندازی آن فاصله داشته باشد.

هر دو بازسازی از فناوری Unreal Engine 5 پشتیبانی می‌کنند. در حالی که MGS در یک استودیوی داخلی (با کمک بیشتر Virtuos) ساخته می شود، Silent Hill 2 توسط Bloober Team، استودیوی لهستانی پشت لایه های ترس، Observer، Blair Witch و The Medium توسعه داده شده است.

در حالی که شرکت کنندگان و طرفداران Gamescom در سرتاسر جهان به ناچار از این خبر ناامید خواهند شد، هنوز هم ممکن است KONAMI اطلاعات و/یا تریلرهای جدیدی را برای یک یا حتی هر دو بازی در رویداد Tokyo Game Show نگه می دارد که طول می کشد. بین 26 و 29 سپتامبر امسال.

در همین حال، منتظر پوشش زنده ما از رویداد آلمان در حدود یک ماه آینده باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل