فناوری

سامسونگ گلکسی M55s در دست ساخت، گواهی Wi-Fi Alliance را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی M55s در دست ساخت، گواهی Wi-Fi Alliance را دریافت کرد

< /div>

یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-M558B در گواهینامه Wi-Fi Alliance ظاهر شده است. اگرچه این فهرست نام بازاریابی را نشان نمی‌دهد، اما می‌تواند زیرشاخه‌ای از هدف Galaxy M55، که در آوریل راه اندازی شد و دارای شماره مدل SM-M556B بود. مدتی است که سامسونگ نسخه S جدید این گوشی را در کشور معرفی کرده است. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ارتقای بازی‌های میان‌رده‌اش است.

Samsung Galaxy M55s به‌زودی معرفی می‌شود

  • همانطور که گفته شد، Samsung Galaxy M55s دارای شماره مدل SM-M558B (از طریق< /a>). 
  • این نشان می‌دهد که این تلفن مانند اکثر تلفن‌های مدرن از باند Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.
Samsung Galaxy M55s Wi-Fi
  • این گوشی سیستم‌عامل اندروید را بوت می‌کند اما شماره نسخه در حال حاضر در جایی ذکر نشده است. 
  • هنگامی که گلکسی M55s راه اندازی شد، اولین سری S در مدتی بعد خواهد بود، زیرا هیچ مدل S در Galaxy M52، Galaxy M53 و Galaxy M54 وجود نداشت.
  • این می تواند باشد. به عنوان حرکتی برای گسترش سبد محصولات میان رده این شرکت توسط سامسونگ تلقی شود.

در حالی که منتظر Galaxy M55s هستیم، در اینجا یک فراخوان سریع از Galaxy M55 ارائه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED Plus با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. این چیپست Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است.

این گوشی می‌تواند به بلندگوهای دوگانه، NFC، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شود. این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت، با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک دوربین جلوی 50 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی وجود دارد.

گلکسی M55 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دارد. روی Android 14 با One UI 6.1 پوسته سفارشی در بالا اجرا می شود.

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا