فناوری

POCO M6 Plus 5G در Geekbench ظاهر می‌شود و نزدیک به راه‌اندازی می‌شود

POCO M6 Plus 5G در Geekbench ظاهر می‌شود و نزدیک به راه‌اندازی می‌شود

POCO M6 Plus می‌تواند عرضه‌کننده بعدی سری M این برند باشد. این به این دلیل است که این تلفن در چند وقت اخیر به صورت آنلاین ظاهر شده است، از جمله گواهی BIS. امروز، نوع هندی در لیست Geekbench مشاهده شده است. این نه تنها امتیازات بنچمارک را نشان می دهد، بلکه برخی از جزئیات سخت افزاری را نیز نشان می دهد. 

نمرات عملکرد POCO M6 Plus فاش شد

  • فهرست POCO M6 Plus Geekbench، همانطور که توسط MySmartPrice، شماره مدل 24066PC95I را نشان می دهد
  • این فهرست نشان می‌دهد که این گوشی توانسته است ۹۶۷ امتیاز در تک هسته‌ای و 2281 امتیازدر تست‌های چند هسته‌ای.
POCO-M6-Plus
  • پلتفرم Geekbench همچنین نشان می‌دهد که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و دارای ۶ گیگابایت رم است.< /li>
  • POCO M6 Plus از یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز قدرت می گیرد. این احتمال وجود دارد که این Snapdragon 4 Gen 2 AE (نسخه شتاب‌دهی) باشد.

AE (نسخه شتاب‌دهی) یک نوع اورکلاک شده از SoC معمولی است. که دارای حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز است. این گوشی قبلاً در فهرست گواهینامه های Google Play دیده شده بود و این نشان داد که از صفحه نمایش FHD و تراکم پیکسلی 440 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دست نیست، اما این گوشی به عنوان یک مدل ممتاز برای POCO M6 خواهد آمد. برای یادآوری، POCO M6 با صفحه نمایش 6.79 اینچی FHD+، نرخ تازه سازی 90 هرتز، چیپست مدیاتک هلیو G91 اولترا، سنسورهای 108 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی و باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه شد. این گوشی دارای رتبه IP52 برای پشتیبانی از مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده است.

<پانویس>

< /footer>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا