فناوری

ویژگی‌های باتری و صفحه نمایش iQOO Neo 9s Pro+ قبل از عرضه تأیید شد

ویژگی‌های باتری و صفحه نمایش iQOO Neo 9s Pro+ قبل از عرضه تأیید شد

iQOO Neo 9s Pro+ در 11 ژوئیه در چین عرضه می‌شود به عنوان مدل گران‌تر در مجموعه نئو این برند. به درستی، تیزرها و پوسترهایی که این برند تاکنون فاش کرده است، همین را نشان می دهد. اکنون، ساعاتی قبل از اعلام، جزئیات بیشتر سخت افزار iQOO Neo 9s Pro+ تایید شده است.

iQOO Neo 9s Pro+ سخت افزار

  • ابتدا، تصویر تیزر جدید iQOO Neo را تایید می کند. 9s Pro+ دارای یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.
  • این به یک ترکیب رایج جدید در میان پرچمداران و محصولات میان رده تبدیل شده است.
  • این گوشی اندازه گیری خواهد کرد. ضخامت فقط 7.9 میلی متر تصویر تیزر دارای لهجه های آبی است.
  • علاوه بر این، iQOO Neo 9s Pro+ با صفحه نمایش 8T LTPO و نورپردازی PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز عرضه می شود.
  • نمایشگر گوشی دارای ویژگی هایی مانند لمس ناحیه فوق العاده حساس خواهد بود. ، تأخیر بسیار کم کنترل لمسی و 8 کیلومتر وقفه لمسی صفر.
  • گفته می شود همه این ویژگی ها تجربه بازی را بیشتر می کنند. 

iQOO Neo 9s Pro+: آنچه تاکنون می دانیم

 iQOO Neo 9s Pro+ به دارای نمایشگر  6.78 اینچی است که شبیه iQOO Neo 9s Pro است. ممکن است نرخ تازه سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت وجود داشته باشد. در حال حاضر تایید شده است که این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در مقایسه با MediaTek Dimensity 9300+ در Neo 9S Pro بهره می برد. این باید چند بهبود عملکرد قابل توجه ارائه دهد.

iQOO Neo 9s Pro+ ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض داشته باشد. این تنظیمات مشابه iQOO Neo 9s Pro است. این گوشی ممکن است دارای یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی در مقایسه با باتری 5160 میلی آمپر ساعتی در iQOO Neo 9s Pro باشد.

تیزری که اخیراً منتشر شده، iQOO Neo 9s Pro+ را در رنگ آبی با یک بند رنگی سفید در اطراف لبه سمت چپ نشان می‌دهد که سنسورهای دوربین را می‌پوشاند. این شبیه به iQOO Neo 9s Pro است اما قرمز رنگ بود.

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا