فناوری

ساعت هوشمند boAt Lunar Oasis با صفحه نمایش 1.43 اینچی Ultra AMOLED در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

ساعت هوشمند boAt Lunar Oasis با صفحه نمایش 1.43 اینچی Ultra AMOLED در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

پس از راه اندازی boAt Wave ساعت هوشمند سیگما 3، برند بومی، ساعت هوشمند جدیدی را برای مصرف کنندگان هندی معرفی کرده است. BoAt Lunar Oasis کاملاً جدید دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی Ultra AMOLED، پشتیبانی از تماس بلوتوث، امتیاز IP68، چندین ویژگی نظارت بر سلامت و تناسب اندام و بسیاری موارد دیگر است. قیمت، ویژگی‌ها و گزینه‌های ساعت هوشمند جدید boAt را بررسی کنید.

قیمت boAt Lunar Oasis در هند، جزئیات در دسترس بودن

BoAt به تازگی اعلام‌شده Lunar Oasis ساعت هوشمند با قیمت 3299 روپیه در هند عرضه شده است. ساعت هوشمند را می‌توانید خریداری کنید از طریق وب سایت رسمی شرکت، آمازون و Flipkart. دارای سه گزینه بند است: یک بند سیلیکونی سیاه فعال، یک بند فلزی مشکی، و یک بند سیلیکونی مغناطیسی سبز زیتونی.

ویژگی های boAt Lunar Oasis

ساعت هوشمند boAt Lunar Oasis دارای یک  است نمایشگر 1.43 اینچی Ultra AMOLED همیشه روشن (AOD) با حداکثر روشنایی 600 نیت. قابل ذکر است که نمایشگر Ultra AMOLED یک نسخه پیشرفته از فناوری AMOLED است.

این ساعت هوشمند دارای یک رابط کاربری پویا است که بر اساس تعاملات و ترجیحات کاربر سازگار و تغییر می کند. این دارای یک ساختار فلزی برای ظاهری ممتاز، یک تاج کاربردی برای سفارشی‌سازی، و یک استودیوی DIY Watch Face برای ایجاد چهره‌های متحرک ساعت است.

در رابطه با عمر باتری، این شرکت ادعا می‌کند که می‌تواند تا ۷ ساعت کار کند. چند روز عمر باتری بدون تماس بلوتوث و تا 3 روز با تماس بلوتوث. این ساعت هوشمند مجهز به GPS و ناوبری گام به گام است که توسط MapmyIndia طراحی شده است.

boAt Lunar Oasis کاملاً جدید با چیپست SIFLI Hi-Tech طراحی شده سفارشی در ترکیب با پردازنده داخلی X1 ارائه می شود که ادعا می شود گرافیک پیشرفته، عمر باتری بهبود یافته و عملکرد کلی را ارائه می دهد.

این ساعت هوشمند boAt مجهز به برنامه boAt Crest است که به کاربران کمک می کند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2)، خواب و استرس را کنترل کنند. علاوه بر این، به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌ها را ردیابی کنند و دارای ویژگی‌هایی مانند برنامه‌های اجرای سفارشی و بیش از ۷۰۰ حالت فعال است.

boAt Lunar Oasis دارای رتبه‌بندی IP68 است که نشان می‌دهد ساعت هوشمند محافظت شده است. از گرد و غبار و می تواند تا 30 دقیقه غوطه ور شدن در آب تا عمق 1.5 متری را تحمل کند.

این ساعت هوشمند همچنین دارای حالت Emergency SOS است که به کاربران امکان می دهد به روز رسانی های آب و هوا را دریافت کنند، موسیقی را کنترل کنند و موسیقی را کنترل کنند. دوربین، دریافت اعلان‌های برنامه، پاسخ به تماس‌های صوتی، پاسخ دادن به پیام‌های متنی و موارد دیگر مستقیماً از ساعت هوشمند.

گزینه‌های جایگزین boAt Lunar Oasis

قیمت boat Lunar Oasis برای مصرف کنندگان هندی زیر 3500 است و بازار پوشیدنی هند مملو از چندین ساعت هوشمند با این محدوده قیمت است. Noise ColorFit Pro 5 و Fire-Boltt Royale که در تجارت الکترونیک 3499 روپیه قیمت دارند. پلتفرم‌ها، می‌توانند رقابت سختی را برای ساعت هوشمند تازه راه‌اندازی boAt ایجاد کنند.

Noise ColorFit Pro 5 دارای صفحه نمایش 1.85 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی مشابه 600 نیت، رتبه IP68، عمر باتری تا 7 روز و موارد دیگر است. از سوی دیگر، Pebble Royale دارای صفحه نمایش دایره ای 1.43 اینچی AMOLED Always-on با پشتیبانی از تماس بلوتوث و دستیار صوتی داخلی است. عمر باتری آن تا 5 روز است و دارای رتبه IP67 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا