فناوری

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 از طریق مطالب بازاریابی قبل از Unpacked فاش شد

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 از طریق مطالب بازاریابی قبل از Unpacked فاش شد

رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار می شود. در اینجا، ما منتظر تعداد زیادی دستگاه جدید سامسونگ از جمله Galaxy Z هستیم. 6 و Galaxy Z Flip 6 را تا کنید. در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد تلفن های تاشو فاش شده است و اکنون یک افشای جدید مشخصات و ویژگی های کلیدی را فهرست می کند. اینها تصاویر بازاریابی رسمی از Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 هستند که توسط Evan Blass به اشتراک گذاشته شده است. 

مشخصات Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6 لو رفت

Blass از طریق Substack خود، مواد تبلیغاتی هر دو گوشی تاشو سامسونگ را با طراحی، ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها به اشتراک گذاشت. بیایید با بزرگتر از این دو، یعنی Galaxy Z Fold 6 شروع کنیم. 

Samsung Galaxy Z Fold 6

طبق این اطلاعات فاش شده، Galaxy Z Fold 6 دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی خواهد بود. نمایشگر اصلی QXGA+ Dynamic AMOLED 2X 120Hz و صفحه نمایش پوششی Dynamic AMOLED 2X 6.3 اینچی. هر دو نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 2600 نیت هستند. این تاشو دارای قاب آلومینیومی Armor، شیشه گوریلا گلس Victus 2 در جلو و پشت و مقاومت IP48 در برابر آب تا عمق 1.5 متری برای حدود 30 دقیقه است. 

در زیر کاپوت گوشی یک پردازنده هشت هسته ای اجرا می شود اما نام آن فاش نشده است. این به احتمال زیاد Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 است. Galaxy Z Fold 6 در مجموع دارای پنج دوربین است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر در پشت وجود دارد. برای عکس های سلفی، یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش و یک دوربین 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر دارید. 

گلکسی زد فولد 6 باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به دو نسل گذشته تغییری نکرده است. این گوشی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد، اما انتظار می رود در زمان عرضه، نسخه های بیشتری نیز عرضه شود. این تاشو همچنین دارای Ultra Wideband، پورت USB Type-C و NFC برای اتصال است. همچنین دارای پشتیبانی از قلم S است و وزن آن 239 گرم است که از Galaxy Z Fold 5 (253 گرم) سبک تر است. 

Samsung Galaxy Z Flip 6

Galaxy Z Flip 6 دارای صفحه نمایش اصلی 6.6 اینچی FHD+ Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. صفحه نمایش کاور صفحه نمایش 3.4 اینچی FHD IPS است، مانند گلکسی زد فلیپ 5. گلکسی زد فلیپ 6 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 تغذیه می کند و باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است. این یک ارتقاء نسبت به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی در مدل قبلی است. 

در بخش عکاسی، Galaxy Z Flip 6 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 2 برابر و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض بر روی صفحه نمایش است. اما دوربین‌های پشتی نیز مانند دوربین‌های سلفی با نمایشگر پوششی به‌عنوان منظره‌یاب نیز عمل می‌کنند. در داخل، یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یک جهش از دوربین 12 مگاپیکسلی در Galaxy Z Flip 5 است. Galaxy Z Flip 6 نیز با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فهرست شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا