فناوری

تلویزیون‌های LED 4K مینی سونی براویا 7 با گواهینامه پیشرفته IMAX در هند راه‌اندازی شدند: قیمت، ویژگی‌ها

تلویزیون‌های LED 4K مینی سونی براویا 7 با گواهینامه پیشرفته IMAX در هند راه‌اندازی شدند: قیمت، ویژگی‌ها

< /div>

غول فناوری سونی تلویزیون‌های کاملاً جدید Sony Bravia سری 7 را در هند معرفی کرده است. تلویزیون های سونی براویا 7 4K Mini LED دارای گواهینامه IMAX Enhanced و Cognitive Processor XR هستند و در سه اندازه مختلف – 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی عرضه می شوند. در اینجا قیمت و سایر جزئیات کلیدی تلویزیون های جدید Sony Bravia سری 7 آمده است.

سری سونی براویا 7 قیمت در هند، در دسترس بودن

  • سونی براویا سری 7 در مدل های 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی با شماره مدل های K-55XR70، K-65XR70، و K-75XR70 ارائه می شود.
  • هر دو مدل برای خرید از طریق فروشگاه های بزرگ الکترونیک، پلت فرم های تجارت الکترونیک و مراکز سونی در سراسر کشور در دسترس هستند.

ویژگی های سری سونی براویا 7

سری سونی براویا 7دارای پردازنده شناختی است XR و Studio حالت‌های کالیبره شده را دارند و دارای گواهینامه پیشرفته IMAX هستند که نشان‌دهنده انطباق با استانداردهای کیفیت بالای IMAX است. برای خروجی های صوتی و تصویری بهتر از Dolby Atmos و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

این تلویزیون‌ها دارای فناوری ارتقاء مقیاس XR 4K هستند که بدون در نظر گرفتن منبع، محتوا را به کیفیت نزدیک به 4K ارتقا می‌دهد. این فناوری بافت ها و جزئیات را برای بهینه سازی هر تصویر تجزیه و تحلیل و بهبود می بخشد. علاوه بر این، این سری شامل فناوری XR Motion Clarity است که رندر صاف و بدون تاری صحنه‌های متحرک سریع را تضمین می‌کند.

سری سونی براویا 7 دارای فناوری Clear Image است که نویز را به حداقل می‌رساند. و محو کردن همچنین دارای پنل مینی LED و تقویت کننده کنتراست XR برای افزایش عمق و جزئیات تصویر از طریق کنترل دقیق نور پس زمینه است. طبق گفته شرکت، این فناوری سیاه‌های عمیق‌تر و سفیدهای روشن‌تر را ارائه می‌کند.

این تلویزیون‌های سونی که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، از طریق فناوری‌های XR Sound Positioning و XR Surround، تجربه صدایی فراگیر را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، XR Surround با استفاده از بلندگوهای تلویزیون، صدای فراگیر سه بعدی تولید می کند و جلوه های فراگیر مجازی را از بالا و کناره ها ایجاد می کند.

حالت بازی

تلویزیون های سری 7 سونی براویا دارای ویژگی نقشه برداری خودکار HDR Tone است که تنظیمات HDR را برای بهبود کیفیت تصویر در حین تنظیم تنظیم می کند. این حالت بین حالت بازی سوئیچ می‌کند، برای گیم‌پلی پاسخگو و حالت استاندارد برای تماشای سینمایی، تاخیر را کاهش می‌دهد. پیشرفت‌های کلیدی بازی شامل وضوح 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه، نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و حالت خودکار کم تأخیر (ALLM) برای حرکت روان و کاهش تاخیر ورودی است.

به‌علاوه، برنامه PS Remote Play را فعال می‌کند. کنترل از راه دور کنسول‌های PS5 یا PS4 از هر دستگاه سازگار متصل به Bravia برای انعطاف‌پذیری در مکان بازی. سری Sony Bravia 7 همچنین دارای یک منوی بازی جدید برای تنظیمات بازی قابل تنظیم است، از جمله تنظیمات VRR و Motion Blur Reduction، که دید را افزایش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا