فناوری

رویداد تصویربرداری Realme AI برای سری Realme 13 Pro قرار است در 4 جولای برگزار شود: انتظار چه چیزی

رویداد تصویربرداری Realme AI برای سری Realme 13 Pro قرار است در 4 جولای برگزار شود: انتظار چه چیزی

مارک تلفن هوشمند Realme آماده است تا سری Realme 13 Pro را معرفی کند به زودی در هند. این سری احتمالاً شامل Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+ است، مانند Realme 12 Pro و Realme 12 Pro+، که رونمایی شد در ابتدای سال 2024. این برند اکنون تایید کرده است که Realme AI را در اختیار خواهد داشت. رویداد تصویربرداری این ماه، جایی که اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت‌های هوش مصنوعی سری Realme 13 Pro نشان می‌دهد.

تاریخ رویداد تصویربرداری با هوش مصنوعی Realme برای سری Realme 13 Pro

<از طریق پست در X رسمی شرکت (توئیتر سابق )، مشخص شده است که Realme میزبان رویداد پیش نمایش رسانه تصویربرداری هوش مصنوعی در تاریخ 4 ژوئیه در بانکوک، تایلند خواهد بود. در طول این رویداد، انتظار می‌رود که برند گوشی‌های هوشمند به جزئیات مربوط به ویژگی‌های هوش مصنوعی سری Realme 13 Pro برای تنظیم دوربین بپردازد.

< قوی>چه چیزی را باید انتظار داشت؟

  • طبق گفته این شرکت، مدیران Realme به نمایندگان TUV Rheinland خواهند پیوست تا پیامدهای آینده هوش مصنوعی بر روی دوربین گوشی های هوشمند را بررسی کنند.
  • هر دو طرف در مورد همکاری و تلاش های خود برای پیشرفت این فناوری در صنعت گوشی های هوشمند بحث خواهند کرد. در این رویداد.
  • این برند اشاره کرد که در حال حاضر طیف گسترده ای از عملکردهای هوش مصنوعی را در تمام محصولات خود پیاده سازی می کند.

مشخصات سری Realme 13 Pro ( انتظار می رود)

  • در هند، این مجموعه برای خرید از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. طبق گفته این برند، سری Realme 13 Pro که هنوز راه اندازی نشده است، اولین تلفن حرفه ای دوربین هوش مصنوعی معرفی شده توسط ریلمی خواهد بود که با گزارش.
  • Realme 13 Pro پیش بینی می شود یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی مجهز به OIS و EIS با گشودگی دیافراگم f/1.8 که احتمالاً به عنوان سنسور 50 مگاپیکسلی به بازار عرضه می شود. . تلفن آینده Realme ممکن است دارای یک دوربین جدید پریسکوپ 50 مگاپیکسلی 3X باشد.
  • برای عکس های سلفی، می تواند یک دوربین جلوی 8.1 مگاپیکسلی با EIS داشته باشد که انتظار می رود در مقایسه با دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی وضوح بالاتری داشته باشد. Realme 12 Pro.
  • Realme 13 Pro ممکن است با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه در 12 گیگابایت رم با گزینه‌های حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت در دسترس باشد.
  • در همین حال، گفته می‌شود Realme 13 Pro+ آینده دارای یک باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در Realme خواهد بود. 12 Pro+.
  • نوع «Plus» احتمالاً دارای سنسور 50 مگاپیکسلی در کنار سایر دوربین‌ها خواهد بود و تجهیز شده توسط Qualcomm Snapdragon 7s Gen 3 SoC، برخلاف چیپست Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 که در Realme 13 Pro+ دیده می شود.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا