آیفون X، نسل اول ایرپاد، هوم پاد توسط اپل «وینتیج» اعلام شد

آیفون X، نسل اول ایرپاد، هوم پاد توسط اپل «وینتیج» اعلام شد

< /div>

⁤غول فناوری اپل برخی از دستگاه‌های خود از جمله آیفون X، نسل اول AirPods و HomePod را به‌عنوان «وینتیج» اعلام کرده است. این دستگاه‌های اپل سال‌ها پیش به‌عنوان محصولات موردانتظار این شرکت با چندین پیشرفت جدید عرضه شدند. در اینجا جزئیات بیشتری درباره این محصولات قدیمی اپل معرفی شده است.

محصولات قدیمی اپل

به ویژه، محصولات قدیمی آنهایی هستند که بیش از پنج سال فروخته نشده اند اما کمتر از هفت سال از عمر آنها می گذرد. ⁤⁤محصولات زمانی که بیش از هفت سال فروخته نشوند منسوخ می شوند. با این حال، هنوز هم می‌توان آن‌ها را بر اساس در دسترس بودن قطعات تعمیر کرد، اما به محض منسوخ شدن محصول، دیگر واجد شرایط خدمات سخت‌افزاری نیست.

iPhone X، ایرپادهای نسل اول، هوم‌پاد «وینتج» اعلام کرد. ‘

iPhone X

آیفون X در سال 2017 با قیمت اولیه 89000 روپیه در هند عرضه شد. این گوشی با چندین ویژگی جدید از جمله معرفی Face ID، نمایشگر لبه به لبه با صفحه نمایش 5.8 اینچی Super Retina OLED و سیستم دوربین TrueDepth در ناچ جلویی که Animojis را فعال می کرد، رونمایی شد.<. /p>

آیفون X برای عملکرد بهتر به تراشه A11 Bionic مجهز شده است و اولین موتور عصبی این غول فناوری برای عملکردهای یادگیری ماشین بهتر است. همچنین برای اولین بار از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. طراحی آن دارای قاب فولادی ضد زنگ و پشت شیشه ای بود.

ایرپادهای نسل اول

ایرپادهای نسل جدید در سال 2016 با قیمت 15400 روپیه در هند معرفی شدند. مجهز به تراشه W1 با طراحی سفارشی است که جفت شدن با دستگاه های اپل و اتصال بی سیم کارآمد را امکان پذیر می کند. ایرپادها همچنین دارای سنسورهای نوری و شتاب‌سنج‌های حرکتی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تشخیص دهند که چه زمانی در گوش کاربر هستند و به‌طور خودکار پخش را در صورت حذف متوقف می‌کنند.

نسل اول HomePod

HomePod‌ برای اولین بار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) در سال 2017 معرفی شد، اما در هند برای 19900 روپیه گفته می شود که صدای باکیفیت ارائه می دهد و با اکوسیستم اپل از جمله Apple Music و AirPlay یکپارچه می شود. دارای یک ووفر سفارشی و مجموعه ای از هفت توییتر شکل دهنده پرتو است. هوم پاد به تراشه Apple A8 مجهز شده است که شکل دهی پرتوهای صوتی و لغو اکو چند کانالی را امکان پذیر می کند.

شایان ذکر است که چندین محصول از جمله چندین iPod، iPhone SE، سری iPhone 8 و چندین iPad ، از جمله iPad Pro 10.5 اینچی، Wi-Fi + Cellular و iPad Pro 12.9 اینچی (نسل دوم) Wi-Fi، قبلاً توسط این غول فناوری قدیمی اعلام شده است.

خروج از نسخه موبایل