سری Realme 13 Pro دارای دوربین جدید 50 مگاپیکسلی LYT701 سونی است

سری Realme 13 Pro دارای دوربین جدید 50 مگاپیکسلی LYT701 سونی است

سری Realme 13 Pro قرار است خیلی زود در هند به صورت رسمی عرضه شود و انتظار می‌رود که شامل دو مدل Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+ باشد. مانند قبل، به نظر می رسد این شرکت تمرکز کرده و بهترین منابع خود را برای ارائه دوربین های درجه یک به کار می گیرد. امروز، این شرکت از اولین دوربین فوق شفاف حرفه ای مورد انتظار خود رونمایی کرده است و این دوربین دارای قدرت هوش مصنوعی خواهد بود. 

جزئیات دوربین سری Realme 13 Pro

  • Realme و Sony با یکدیگر همکاری کرده و دوربین Sony LYT-701 را معرفی کرده‌اند و این دوربین در سری Realme 13 Pro 5G عرضه خواهد شد.
  • سری Realme 13 Pro دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-701 با OIS و دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی سونی LYT-600 با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. .
  • حسگر سونی از معماری عکاسی هوش مصنوعی Realme، HyperImage+ پشتیبانی خواهد کرد. .
  • HyperImage+ دارای یک معماری سه لایه است که شامل اپتیک های پرچمدار، الگوریتم های تصویربرداری هوش مصنوعی روی دستگاه و ویرایش تصویر هوش مصنوعی مبتنی بر ابر است. 

ادعا می شود که راه اندازی دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی کیفیت تصویر فوق العاده ای را حتی در شرایط کم نور ارائه می دهد. ریلمی همچنین اعلام کرد که Realme 13 Pro+ آینده گواهینامه دوربین با وضوح بالا را توسط TUV Rheinland دریافت کرده است. 

همچنین الگوریتم Realme AI HyperRAW وجود دارد که وضوح تصویر و محدوده دینامیکی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و نتایج واقعی را ارائه می دهد. همچنین طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های دوربین مانند AI Pure Bokeh وجود دارد – که می‌تواند عناصر پیش‌زمینه، میانی و پس‌زمینه را به دقت شناسایی کند، رنگ پوست طبیعی AI – این می‌تواند ظاهر طبیعی رنگ‌های پوست مختلف را با استفاده از پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه افزایش دهد. و AI Ultra Clarity – این می تواند عکس های با وضوح پایین را بهبود بخشد.

متأسفانه، تاریخ عرضه سری Realme 13 Pro هنوز اعلام نشده است، اما ما انتظار داریم که این اتفاق در اواخر این ماه رخ دهد.

Realme 13 Pro+: آنچه تاکنون می‌دانیم

Realme 13 Pro+ در ظاهر شد گواهی TENAA و شماره مدل RMX3920 را نشان داد. این شامل تصاویری از گوشی بود که یک ماژول دوربین دایره‌ای در پشت و چیزی شبیه به یک پنل پشتی چرمی را نشان می‌داد. طبق لیست، این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 7s Gen 3 قدرت می گیرد. این یک ارتقاء نسبت به Snapdragon 7s Gen 2 SoC است. 

Realme 13 Pro+ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه 50 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود. برای زمینه، Realme 12 Pro+ دارای تنظیمات دوربین سه گانه 50MP + 8MP + 64MP بود. این گوشی ممکن است دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی مشابه با Realme 12 Pro+ باشد. Realme 13 Pro+ ممکن است دارای یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی باشد که نسبت به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی Realme 12 Pro+ پیشرفت جزئی است. 

انتظار می‌رود Realme 13 Pro+ در چندین گزینه رم/ذخیره‌سازی در دسترس باشد: 6 گیگابایت، 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی.

خروج از نسخه موبایل