تاریخ فروش Amazon Prime Day 2024 مشخص شد

تاریخ فروش Amazon Prime Day 2024 مشخص شد

کیف پول های خود را بارگیری کنید، آمازون هند به طور رسمی تاریخ فروش هشتمین نسخه Prime Day خود را اعلام کرده است. این به طور رسمی زمانی از سال است که غول تجارت الکترونیک انواع پیشنهادات/تخفیفات/تخفیف ها را در طیف وسیعی از دسته بندی محصولات ارائه می دهد. فروش انحصاری دو روزه برای مشتریان پرایم در 20 و 21 ژوئیه برگزار می شود.

فروش روز پرایم آمازون

  • همانطور که گفته شد، فروش پرایم دی آمازون یک پیشنهاد ارائه می دهد. طیف گسترده ای از تخفیف ها در انواع دسته بندی محصولات، از جمله مد، تلفن، لوازم الکترونیکی و موارد دیگر.
  • دوره فروش 48 ساعته از 20 جولای ساعت 12 صبح به وقت تهران آغاز می شود و تا 21 جولای ساعت 11 ادامه خواهد داشت. :59 ب.ظ.

  • علاوه بر تخفیف ها، 10 درصد تخفیف با استفاده از اعتبار ICICI و SBI بانک در نظر گرفته خواهد شد. کارت‌های نقدی و تراکنش‌های EMI
  • آمازون همچنین اعلام کرد که محصولات جدیدی از بیش از 450 برند مانند iQOO، Honor، OnePlus، Samsung، Intel، Sony، Motorola و موارد دیگر عرضه خواهد شد.
  • محصولات داخلی آمازون تا 55 درصد تخفیف خواهند داشت، از جمله بلندگوهای اکو، میله های Fire TV و موارد دیگر.
  • اگر قصد داشتید خریدهای بزرگی مانند تلفن، تبلت، تلویزیون هوشمند و غیره انجام دهید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا زمان فروش صبر کنید و از تخفیف‌ها/تخفیف‌ها استفاده کنید.

Amazon می‌گوید که به حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) ادامه می‌دهد و محصولاتی از دارد. هزاران فروشنده، تولیدکننده، استارت آپ و برند، زنان کارآفرین، صنعتگران، بافندگان و مغازه های محلی در طول این رویداد. تا پیش از Prime Day، آمازون 14 مورد از مورد انتظارترین سریال ها و فیلم ها را به 5 زبان نمایش می دهد. مشتریان همچنین می‌توانند در هنگام خرید اشتراک افزودنی برای سرویس‌های پخش دیگر مانند MGM+، Lionsgate Play، Sony Pictures Stream و غیره، از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند. 

قیمت آمازون پرایم در هند

قیمت آمازون پرایم در هند از 299 روپیه در ماه شروع می شود و تابه سالانه با قیمت 1499 روپیه در دسترس است. 

< /tr>

طرح قیمت
1 ماه 299 روپیه
3 ماه 599 روپیه
سالانه 1499 روپیه
سالانه Prime Lite 799 روپیه
Prime Shopping Edition-12 months  399 روپیه

مشتریان می‌توانند هر یک از طرح‌ها را خریداری کنند و در طول فروش آتی Prime Day واجد شرایط خرید باشند.

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل