فناوری

مشخصات iQOO Z9 Lite 5G از طریق فهرست کنسول Google Play فاش شد [به‌روزرسانی]

مشخصات iQOO Z9 Lite 5G از طریق فهرست کنسول Google Play فاش شد [به‌روزرسانی]

به روز رسانی: این برند اعلام کرده است که iQOO Z9 Lite 5G در تاریخ 15 جولای در هند عرضه خواهد شد. این دستگاه با Dimensity 6300 SoC در هند ارسال خواهد شد.

داستان اصلی در ادامه می‌آید…

انتظار می‌رود که iQOO Z9 Lite 5G به‌زودی با تلفن 5G سطح ورودی. این گوشی در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شده است که مشخصات کلیدی آن را فاش می کند. اگرچه قبلاً شایعه شده بود که یک Vivo T3 Lite 5G تغییر نام داده شده است، چیپست ذکر شده در این لیست با آن گوشی متفاوت است. در اینجا، آن را بررسی کنید:

مشخصات iQOO Z9 Lite 5G

فهرست کنسول Google Play دستگاه را با شماره مدل نشان می‌دهد iQOO I2306. این مدل iQOO Z9 Lite 5G طبق پایگاه داده بلوتوث SIG است. افرادی که در TheTechOutlook این فهرست را مشاهده کرد.

iQOO-Z9-Lite-spotted-on-Google-Play-Console

حافظه: از آن، مدل آزمایش شده دارای 4 گیگابایت رم است. ممکن است انواع دیگری نیز وجود داشته باشد.

نرم افزار: دستگاه اندروید 14 را بوت می کند و پوسته بالای آن می تواند Funtouch OS 14 باشد. بیایید ببینیم آیا iQOO با خط مشی به روز رسانی نرم افزار مطابقت دارد یا خیر. a href=”https://www.91mobiles.com/iqoo-z9-price-in-india”>iQOO Z9، که دارای دو سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال وصله امنیتی است. 

پردازنده: از اسم رمز چیپست، یعنی MT6853T متوجه شدیم که MediaTek Dimensity 800U است. این لیست نشان می دهد که این پردازنده دارای دو هسته عملکرد Cortex A76 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته بازده Cortex A55 با کلاک 2.0 گیگاهرتز است. هسته‌های عملکرد در اینجا در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند Dimensity 800U مانند Realme X7، Realme Narzo 30 Pro 5G، Vivo V21 و OPPO A94 5G کمتر از حد معمول هستند. 

GPU همراه Arm Mali-G57 MC3 با 748 مگاهرتز است.

در همین حال، Vivo T3 Lite، که برخی معتقدند این گوشی یک مدل تغییر نام تجاری از آن است، دارای SoC Dimensity 6300 است که دارای 2 هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و همان پردازنده گرافیکی Mali-G57.

نمایشگر: صفحه نمایش گوشی iQOO با رزولوشن 720×1612 و تراکم پیکسلی 300 PPI، ظاهر می شود. Vivo T3 Lite همچنین دارای یک پنل با وضوح HD+ اما با تراکم پیکسلی کمتر است. 

آخرین اما نه کم اهمیت، تصویر کوچک دستگاه در فهرست کنسول Google Play شبیه به Vivo T3 Lite یا iQOO Z9 Lite 5G به بیرون درز کرده که توسط Stufflistings اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شده است. این شامل یک صفحه نمایش سوراخ دار و یک تنظیم دوربین دوگانه در عقب است.

< اکنون از آنجایی که این جزئیات بر اساس درز و شنیده ها است، پیشنهاد می کنیم آنها را با نمک ضرب المثل مصرف کنید. از آنجایی که گفته می شود این تلفن در اواسط جولای عرضه می شود، باید در روزهای منتهی به عرضه اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا