فناوری

سامسونگ گلکسی اس 25 می‌تواند برای بازی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 از قابلیت ارتقای AI شبیه به DLSS استفاده کند.

سامسونگ گلکسی اس 25 می‌تواند برای بازی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 از قابلیت ارتقای AI شبیه به DLSS استفاده کند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S25 دارای Snapdragon 8 Gen 4 SoC، حداقل در برخی بازارها. درز و شایعات تاکنون حاکی از عملکرد سریعتر این تراشه است. با این حال، این آخرین اطلاعات به ویژه برای بازی در S25 امیدوار کننده است، زیرا گفته می شود تراشه اسنپدراگون زیربنایی از ارتقاء تصویر هوش مصنوعی شبیه به DLSS برای بازی ها پشتیبانی می کند. معنی آن این است:

ویژگی ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی Samsung Galaxy S25

Per tipster DigitalChatStation (DCS)، Snapdragon 8 Gen 4 SoC دارای “فناوری درون یابی GPU” است. اگر گرافیک بازی در حد استاندارد نباشد، هوش مصنوعی با اضافه کردن جزئیاتی که فکر می‌کند باید وجود داشته باشد، آن را واضح‌تر یا واضح‌تر می‌کند. 

DCS Snapdragon 8 Gen 4 Samsung Galaxy S25
منبع تصویر Weibo

کارشناس اطلاعات ادعا می کند که این تراشه می تواند Genshin Impact را با وضوح 1080p و نرخ فریم 120 FPS اجرا کند. این یک جهش قابل توجه از گرافیک Genshin Impact با سرعت 60 فریم در ثانیه در Snapdragon 8 Gen 3 Galaxy S24 در حداکثر تنظیمات است. ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی باعث می‌شود که گرافیک بازی روان‌تر به نظر برسد.

ارتقاء مقیاس گرافیکی (همراه با پردازنده های قدرتمند) همچنین می تواند درها را برای بازی های AAA رایانه شخصی/کنسول باز کند، مانند آنچه در iPhone 15 Pro. آیفون می‌تواند عناوینی مانند بازسازی Resident Evil 4 و Assassin’s Creed: Mirage به لطف پردازنده گرافیکی شش هسته ای A17 Pro. این می تواند چشم انداز بازی های ورزشی الکترونیکی موبایل را افزایش دهد.

DCS اضافه می کند که ویژگی ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی از طریق به روز رسانی سیستم عامل به پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 و Snapdragon 8 Gen 3 ارائه می شود. این بدان معناست که این تراشه ها از قبل از فناوری در بخش سخت افزار پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر، سری Galaxy S24 و سایر دستگاه‌های دارای این تراشه‌ها نیز می‌توانند ویژگی را دریافت کنید 

اما، ویژگی درون یابی فریم هوش مصنوعی نیز می تواند جنبه های منفی داشته باشد:

  • مدل هوش مصنوعی ممکن است با همه بازی ها سازگار نباشد. همه توسعه دهندگان بازی به دلایل کپی رایت این اجازه را نمی دهند. 
  • بنابراین، هوش مصنوعی مولد ممکن است با ایجاد اشتباه فریم‌ها یا جزئیات جدید باعث ایجاد مصنوعات شود.
  • تعفیف ناهماهنگی‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط آن ممکن است زمان ببرد. 
  • پردازش هوش مصنوعی می‌تواند منجر به تاخیر در ورودی یا تأثیر عملکرد شود.

بیایید ببینیم Qualcomm و شرکای آن چگونه سامسونگ این مشکلات احتمالی را مدیریت می کند. با این وجود، زمان جالبی برای گیمرهای موبایل خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا