فناوری

Samsung Galaxy A06 در وب‌سایت‌های BIS، FCC مشاهده شد. هند و راه اندازی جهانی قریب الوقوع است

Samsung Galaxy A06 در وب‌سایت‌های BIS، FCC مشاهده شد. هند و راه اندازی جهانی قریب الوقوع است

Samsung Galaxy A05 در هند در نوامبر 2023 راه اندازی شد. اکنون، این شرکت در حال برنامه ریزی برای معرفی جانشین، Samsung Galaxy A06 است. ، در چندین بازار که احتمالاً شامل هند نیز می شود. در حالی که سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره گلکسی A06 فاش نکرده است، گوشی آینده در اداره استانداردهای هند (BIS) و سایت های صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) ظاهر شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند.

جزئیات Samsung Galaxy A06 BIS، FCC

  • طبق گزارش توسط MySmartPrice، سامسونگ گلکسی A06 آینده در وب سایت صدور گواهینامه BIS ظاهر شده است. با شماره مدل SM-A065F/DS.
  • فهرست BIS هیچ ویژگی کلیدی گوشی هوشمند آینده را نشان نمی‌دهد، اما تأیید می‌کند که تلفن از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.
  • همچنین گوشی هوشمند Samsung Galaxy A06 با همان شماره مدل SM-A065F در سایت گواهی FCC مشاهده شده است. /DS.
  • طبق لیست، گلکسی A06 از یک باتری 4855 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که مشابه مدل قبلی خود با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به بازار عرضه می شود.

<

  • این فهرست نشان می‌دهد که تلفنی که هنوز راه‌اندازی نشده است شامل بلوتوث، GPS، Wi-Fi دو باند و اتصال 4G LTE خواهد بود.
  • تصویرهای شماتیک که از طریق گواهینامه فاش شده‌اند. اسناد نشان می‌دهند که ارتفاع گوشی 167.3 میلی‌متر و عرض آن 77.31 میلی‌متر خواهد بود.
  • هیچ جزئیات دیگری از Galaxy A06 از طریق این وب‌سایت‌های گواهی‌نامه فاش نشده است، اما آنها اشاره می‌کنند که این تلفن ممکن است به زودی عرضه شود.< /li>

    مشخصات سامسونگ گلکسی A06 (مورد انتظار)

    قابل توجه، سامسونگ هنوز ویژگی های گلکسی A06 را فاش نکرده است. با این حال، اخیراً در وب سایت Geekbench ظاهر شده است و نشان می دهد که به تراشه Helio G85 مدیاتک مجهز خواهد شد که قبلاً در گلکسی A05 دیده بودیم. علاوه بر این، Galaxy A06 احتمالاً حداقل 6 گیگابایت رم دارد و روی اندروید 14 کار می‌کند.

    برای یادآوری، Galaxy A05 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی HD+ LCD با بریدگی قطره ای، پردازنده MediaTek G85 و حداکثر 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی است. دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 واتی قرار دارد.

  • <پانویس>

    < meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا