فناوری

باتری های گلکسی S25 و گلکسی A16 سامسونگ در گواهی BIS ظاهر می شوند

باتری های گلکسی S25 و گلکسی A16 سامسونگ در گواهی BIS ظاهر می شوند

91mobiles به طور انحصاری واحدهای باتری آینده سامسونگ گلکسی S25 و گلکسی A16 را در گواهی BIS مشاهده کرده است. در حالی که این هیچ جزئیات سخت افزاری گوشی را فاش نمی کند، نشان می دهد که این شرکت فعالانه روی پرچمدار جدیدتر و گوشی سری A خود کار می کند و به خوبی در مسیر عرضه قرار دارد.

<باتری Samsung Galaxy S25

  • سلول باتری Samsung Galaxy S25 در گواهی BIS مشاهده شده است.
  • این شماره مدل ها را نشان می دهد: EB-BS938ABE و EB-BS938ABY .
  • در حالی که گواهی هیچ جزئیات سخت افزاری گوشی مانند ظرفیت باتری را نشان نمی دهد، نشان می دهد که شرکت در حال کار بر روی جانشین Galaxy S24 است.
  • برای یادآوری، گلکسی اس 24 در اوایل سال جاری به صورت جهانی عرضه شد و این احتمال وجود دارد که جانشین آن نیز تقریباً در همان زمان رونمایی شود.
  • قبلتر گزارش های ذکر شده به لطف هوش مصنوعی عمر باتری گلکسی S25 تا 10 درصد بهبود می یابد. .

علاوه بر گلکسی S25، ما سلول باتری گلکسی A16 را نیز بر روی همان گواهینامه BIS مشاهده کرده ایم. این شماره مدل EB-BA166ASE و EB-BA166ASY را نشان می دهد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A15 وارد بازار خواهد شد که به راحتی در کشور موجود است. همانطور که گفته شد، گواهی در حال حاضر ظرفیت باتری تلفن ها را نشان نمی دهد.

Samsung Galaxy S25: تا کنون چه می دانیم؟

Samsung Galaxy S25 ظاهراً با نسخه ای عرضه می شود که توسط چیپست جدید MediaTek Dimensity. این می تواند MediaTek Dimensity 9400 باشد که ممکن است تا پایان سال جاری عرضه شود. این می تواند علاوه بر چیپست Snapdragon 8 Gen 4 و چیپست Exynos داخلی باشد. نسخه Galaxy S25 Snapdragon 8 Gen 4 دارای «فناوری درونیابی GPU» خواهد بود. این کار گرافیک را ارتقاء می دهد تصاویر را واضح تر و واضح تر کنید. 

شایعه شده است که MediaTek Dimensity 9400 مبتنی بر فرآیند تولید N3E نسل دوم 3 نانومتری TSMC است. شایعه شده است که این تلفن با عرضه می شود ویژگی‌های بیشتر Galaxy AI که توسط Gemini Nano 2 مدل زبان بزرگ (LLM) آینده ارائه می‌شود. شایعات همچنین حاکی از آن است که گلکسی S25 استاندارد دارای یک هدف سنسور دوربین جدید Sony. جزئیات دیگری از این گوشی در حال حاضر فاش نشده است، اما باید به زودی جزئیات بیشتری را بدانیم.

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا